در حال بارگذاری ...

معرفی آثار بخش مسابقه دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت – فتح خرمشهر

فهرست آثار حاضر در بخش مسابقه دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت – فتح خرمشهر اعلام شد. ‌به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط‌عمومی مرکز هنرهای نمایشی، بر اساس اعلام هیأت بازبین دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت – فتح خرمشهر، اسامی ۱۳ نمایش جهت حضور در بخش مسابقه این جشنواره اعلام شد. هیأت انتخاب این جشنواره را طی دو مرحله و در دو بخش مسابقه و غزه، علی پویان، حمیدرضا افشار، حسین راضی، مریم معترف و هوشنگ هیهاوند تشکیل می‌دادند.

بر همین اساس، نمایش‌های "اشک و آتش" به کارگردانی سعید بهروزی از اهواز، "بچه‌ آهوها گریه می‌کنند" به کارگردانی سیروس اسنقی از تهران، "خونه یادگار" به کارگردانی یونس صحرارو از قروه، "درخت سیب گناهکار نیست" به کارگردانی سعید آلبو عبادی از بندر ماهشهر، "دو چشم لیلا" به کارگردانی علی وطن‌دوست از تهران، "دو مینو" به کارگردانی سیدعلی موسویان از تهران، "روایت غیر خطی کهنه سربازان جنگ جنب خطوط موازی" به کارگردانی حسین عبدالهی از فولادشهر، "سایه روشن رویا" به کارگردانی روزبه اختری از تهران، "شو چراغنه" به کارگردانی هادی وکیلی از تربت حیدریه، "گرای صفر درجه" به کارگردانی سعید اسفندیاری از تهران، "گلف" به کارگردانی نعمت زمان‌پور از مسجد سلیمان، "ما سه نفر" به کارگردانی مسعود رحیم‌پور از تهران و "هپروت، ملکوت، سکوت" به کارگردانی فرهاد نژادفرهانی از خرمشهر در بخش مسابقه دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت – فتح خرمشهر حضور خواهند داشت.

گفتنی است دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مقامت – فتح خرمشهر از 28 اردی‌بهشت تا 1 خرداد سال جاری در شهرهای آبادان و خرمشهر برگزار خواهد شد.