در حال بارگذاری ...
با حضور در تالار اصلی صورت گرفت

قدردانی رئیس کمیته هنری شورای شهر از اجرای «شکوفه‌های گیلاس»

سخنگو و رئیس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران شامگاه یکشنبه دوم مردادماه با حضور در تئاتر شهر از نمایش «شکوفه‌های گیلاس» به کارگردانی سیدمحمد مساوات در تالار اصلی دیدن کرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، علیرضا نادعلی سخنگو و رییس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران شامگاه یکشنبه دوم مردادماه به تماشای نمایش «شکوفه‌های گیلاس» به کارگردانی سیدمحمد مساوات در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر نشست.

رییس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران در پایان این نمایش ضمن دیدار با عوامل برگزاری نمایش «شکوفه‌های گیلاس» از اجرای آن‌ها تقدیر کرد.

نادعلی ضمن دیدار با سیدمحمد مساوات کارگردان این نمایش با رومینا مومنی و حامد رسولی بازیگران نمایش «شکوفه‌های گیلاس» نیز دیدار و گفتگو کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تشکر بابت اجرای زیبا این نمایش گفت: استقبال خوب از این نمایش خود نشان‌دهنده کیفیت بالای اجرا بازیگران این نمایش است. نکته حائز اهمیت در این نمایش که می‌توان نقطه قوت آن دانست نمایش‌نامه قوی است؛ همچنین هماهنگی فرم‌ و محتوا اثر به‌صورت مناسب و بسیار عالی اجرا شد.

نمایش «شکوفه‌های گیلاس» به نویسندگی و کارگردانی سیدمحمد مساوات از روز پنجشنبه ۳۰ تیرماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را با استقبال قابل‌توجه مخاطبان آغاز کرده است.

در این اثر نمایشی که از تاریخ یادشده ساعت 20 با مدت‌زمان 100 دقیقه و قیمت بلیت 120 هزار تومان پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد، رومینا مومنی و حامد رسولی به‌عنوان بازیگر حضور دارند.




مطالب مرتبط

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

نمایش محیطی «من نوید نیستم!» به کارگردانی سیدعلی خوشرو برای دور دوم اجرا در کافه‌تریای قشقایی تئاتر شهر پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

|

گفت‌وگو با دبیر جشنواره چهل‌ودوم تئاتر فجر

مهدی حامدسقایان: جامعه به هنرمندان توان‌یاب احتیاج دارد
گفت‌وگو با دبیر جشنواره چهل‌ودوم تئاتر فجر

مهدی حامدسقایان: جامعه به هنرمندان توان‌یاب احتیاج دارد

دبیر چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر با اشاره به توانمندی بالای هنرمندان توان‌یاب، می‌گوید افراد دچار معلولیت، با حضور قدرتمند در این جشنواره، می‌توانند مهارت‌ها و توانمندی‌های بالای خودشان را به نمایش بگذارند و اعلام کنند که اجتماع به حضور و افکار و اندیشه‌های آن‌ها ...

|

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

کاظم نظری: تئاتر شهر، مهم‌ترین سالن زیرمجموعه اداره‌کل هنرهای نمایشی، هفتم بهمن 1402 هم‌زمان با میزبانی از آثار چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فجر و در همراهی باشکوه هنرمندان و تماشاگران فهیم و ...

|

کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود
کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها گفت تصمیم داریم به‌واسطه ضعفی که در حوزه ادبیات نمایشی وجود دارد مجموعه کارگاه‌های آموزشی در استان‌ها برگزار کنیم که از همه مدیران استانی خواهش می‌کنم در ...

|

نظرات کاربران