در حال بارگذاری ...
جلیل فرجاد در گفت‌وگو با ایران تئاتر

پیشنهاد خوبی برای بازی در تئاتر نداشته‌ام

جلیل فرجاد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: نقش مورد علاقه‌ام برای بازی در تئاتر پیشنهاد نشده است، تاثیرگذاری کاراکتر در روند داستان نمایش برای انتخاب نقش اهمیت بسیاری دارد.

جلیل فرجاد، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با ایران تئاتربا اشاره به اینکه در حال حاضر در هیچ اثر نمایشی حضور ندارد، گفت: «پیشنهادهایی برای بازی در تئاتر داشته‌ام اما نقش‌ها مورد علاقه‌ام نبوده است، البته که این روزها کمی بی‌حوصله هستم و این موضوع نیز باعث شده تا به پیشنهادهای کاری‌ام جواب منفی بدهم.»‌

فرجاد گفت: «برای حضور در یکی از نمایش‌هایی که اکنون در حال اجراست پیشنهاد همکاری داشتم اما از آنجا که نقش به دل من ننشست، ترجیح دادم در آن نمایش بازی نکنم.»

او تاثیرگذاری نقش را از جمله مهم‌ترین دلایل انتخاب اثر دانست و ادامه داد: «برای بازی در آثار نمایشی بیش از هر چیز دلنشینی نقش و تاثیر آن در روند داستان اهمیت دارد. به عنوان مثال در نمایش «بانوی محبوب من» نقش کلنل در پیشبرد داستان نمایش تاثیر زیادی داشت.»

این هنرمند درباره بازخورد مخاطب نسبت به نقش کلنل در نمایش «بانوی محبوب من» به عنوان آخرین فعالیت نمایشی که روی صحنه داشته است، گفت: «مخاطب نسبت به کل کار عکس‌العمل مثبت داشت و من با اینکه درابتدا قرار نبود در کار حضور داشته باشم با اصرار مونا و مارال کار را پذیرفتم که از همراهی با گروه خوشحال هستم و جزو تجربیات خوب کاری من به شمار می‌رود.»

فرجاد ادامه داد: «کرونا دو بار باعث تاخیر در اجرای نمایش «بانوی محبوب من» شده بود و به همین دلیل تا پیش از حضور من  سه بار بازیگر تغییر کرده بود. بازیگران قبلی آماده اجرا می‌شدند اما با اوج‌گیری هرباره کرونا و تعطیلی‌های مکرر از ادامه همراهی باز می‌ماندند.»

جلیل فرجاد در پایان درباره فعالیت خود در آثار تلویزیونی گفت: «صحبت‌های اولیه‌ای برای حضور در سریال «بی‌همگان» به تهیه‌کنندگی مهران مهام و کارگردانی بهرنگ توفیقی شده و قرار است در این سریال نقشی داشته باشم.»

جلیل فرجاد، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و دارای کارشناسی بازیگری و کارگردانی است. او در آثار سینمایی و تلویزیونی زیادی به ایفای نقش پرداخته است.

«لاله زار، هتل کاتوزیان»، «میرمهنا»، «کله پوک‌ها»، «رکوئیم برای یک راهبه» و «کابوس شب نیمه آذر» از جمله آثار تئاتری هستند که فرجاد در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.




مطالب مرتبط

مونا فرجاد کارگردان «اتاقی در هتل»:

کمدی سایمون در زندگی شخصیت‌هایش جاری است
مونا فرجاد کارگردان «اتاقی در هتل»:

کمدی سایمون در زندگی شخصیت‌هایش جاری است

مونا فرجاد، بازیگر و کارگردان «اتاقی در هتل» با اشاره به اینکه کمدی آثار سایمون در زندگی شخصیت‌های او جاری است، می‌گوید تمرکز خود را روی طبیعی بودن نقش‌‎ها فارغ از اغراق در بار کمدی آن‌ها گذاشته است.

|

پوستر «اتاقی در هتل» منتشر شد

پوستر «اتاقی در هتل» منتشر شد

پوستر نمایش «اتاقی در هتل» با طراحی سینا افشار و کارگردانی مونا فرجاد برای اجرا در تماشاخانه ایرانشهر منتشر شد.

|

نظرات کاربران