در حال بارگذاری ...
به دلیل استقبال مخاطبان و تا دهم مرداد

بخش خیابانی جشنواره ملی تئاتر مرصاد تمدید شد

بخش خیابانی دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد به دبیری سعید نوروزی که از ۲۹ تیر تا ۶ مرداد در شهرهای اسلام آباد غرب، اصفهان، خرمشهر، زاهدان، کرمان، بروجرد، شاهین شهر و تهران در حال برگزاری است با توجه به استقبال مخاطبان تا دهم مردادماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، بخش خیابانی دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد به دبیری سعید نوروزی که از روز چهارشنبه 29 تیرماه در شهرهای اسلام‌آباد غرب، اصفهان، خرمشهر، زاهدان، کرمان، بروجرد، شاهین شهر و تهران در حال برگزاری است، با توجه به استقبال مخاطبان تا دهم مردادماه تمدید شد.

آثار این بخش از جشنواره به‌دلیل شرایط کرونا و نظر به گستردگی اجراها، علاوه بر شهر میزبان (اسلام آبادغرب)، در شهرهای مهمان نیز اجرا می‌شوند و مخاطبان می‌توانند به صورت هم‌زمان در فضای مجازی این آثار را تماشا کنند.

ساعت اجراهای این جشنواره با توجه به شرایط آب وهوایی شهرها و همه‌گیری مجدد ویروس کرونا از ساعت 18 تا 20 و 20 تا 22 متغیر است.

بخش خیابانی دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد با 4 اثر نمایشی در شهرستان اسلام‌آباد غرب از استان کرمانشاه و یک اثر نمایشی در تهران برگزار می‌شود.

اسامی و جزییات اجراهای راه یافته در دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد به شرح زیر است:

نمایش «ژنرال» به نویسندگی و کارگردانی سعید بادینی از زاهدان به مدت زمان 25 دقیقه.

نمایش «نامه رسان» به نویسندگی و کارگردانی سید حسام‌الدین شریعتمداری از بروجرد به مدت زمان 20 دقیقه

نمایش «قاصد» به نویسندگی حسام‌الدین ایرانمنش و کارگردانی روح الله آریس از کرمان به مدت زمان 20 دقیقه.

نمایش «بوی لیمو_ نیش مار» به نویسندگی و کارگردانی هیام احمدی از شاهین شهر اصفهان به مدت زمان 20 دقیقه.

نمایش «قاصد» به نویسندگی و کارگردانی مارال ایزدبخش از تهران به مدت زمان 25 دقیقه.

نمایش‌ «قاصد» به نویسندگی و کارگردانی مارال ایزدبخش روز پنجشنبه (6مرداد) در محوطه مجموعه تئاتر شهر و در دو سئانس 18:30 و 19:30 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران