در حال بارگذاری ...
در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر 

نمایش «آلنده نازنین» سیزدهم و چهاردهم مرداد دو اجرایی شد

نمایش «آلنده نازنین » به کارگردانی محمد برهمنی در تالار چهارسو به دلیل استقبال تماشاگران روز های پنجشنبه سیزدهم و جمعه چهاردهم مرداد ماه در دو نوبت پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد. 

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش «آلنده نازنین» به کارگردانی محمد برهمنی به دلیل استقبال تماشاگران روز پنجشنبه سیزدهم و جمعه چهاردهم مرداد در دو نوبت و در ساعت‌های 16:30 و 19:30 پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.
نمایش «آلنده نازنین» به نویسندگی محمد صادق گلچین عارفی و کارگردانی محمد برهمنی یکی از آثار نمایشی پرمخاطب مجموعه تئاتر شهر است که از روز جمعه هفدهم تیرماه در تالار چهارسو به صحنه رفته است.  
در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده ساعت 19:30 با مدت زمان 110 دقیقه و قیمت بلیت 80 هزار تومان روی صحنه رفته، اسماعیل گرجی، آزاده صمدی، علیرضا ثانی فر، علی محمودی، سهیل سهیلی سرشت، دنیا نصر و سیامک اخوان به عنوان بازیگر حضور دارند.
در خلاصه داستان نمایش آمده است: کارگردانِ تئاتری در آرزوی اجرا کردنِ اثری باشکوه و جاه‌طلبانه است؛ آن هم نه اجرایی معمولی. اجرایی با روشی منحصر به فرد و با رعایتِ هفت قانونی که خود آن‌ها را نوشته و اصرار دارد مو به مو اجرا شود.
هم‌اکنون نمایش «شکوفه‌های گیلاس» به نویسندگی و کارگردانی سید محمد مساوات  ساعت 20 در تالار اصلی، نمایش «تب» به کارگردانی رویا کاکاخانی ساعت 20:30 در تالار قشقایی، نمایش «الکترا» به نویسندگی و کارگردانی فرزاد امینی ساعت 19 در تالار سایه میزبان علاقه مندان تئاتر هستند.




مطالب مرتبط

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

نمایش محیطی «من نوید نیستم!» به کارگردانی سیدعلی خوشرو برای دور دوم اجرا در کافه‌تریای قشقایی تئاتر شهر پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

|

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

کاظم نظری: تئاتر شهر، مهم‌ترین سالن زیرمجموعه اداره‌کل هنرهای نمایشی، هفتم بهمن 1402 هم‌زمان با میزبانی از آثار چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فجر و در همراهی باشکوه هنرمندان و تماشاگران فهیم و ...

|

کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود
کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها گفت تصمیم داریم به‌واسطه ضعفی که در حوزه ادبیات نمایشی وجود دارد مجموعه کارگاه‌های آموزشی در استان‌ها برگزار کنیم که از همه مدیران استانی خواهش می‌کنم در ...

|

نظرات کاربران