در حال بارگذاری ...
گفت‌وگو با بازیگر نمایش «آخرین عاشق»

وحیده اکبری‌نسب: تماشاگران، ولی نعمت ما هستند

وحیده اکبری‌نسب، بازیگر «آخرین عاشق»، ایفای نقش در این نمایش را چالش‌برانگیز دانست و تاکید کرد دوست دارد از نظر مخاطبان درباره کارش آگاه شود، چون آن‌ها را ولی‌نعمت خود می‌داند.

به گزارش ایران تئاتر، وحیده اکبری‌نسب بازیگر نمایش «آخرین عاشق» است که از 28 تیر، در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه رفته است.

اکبری‌نسب با اشاره به نقش خود در این نمایش گفت: «در نمایش «آخرین عاشق» به ایفای نقش جنت می‌پردازم. جنت زنی آسیب‌پذیر و دوست‌داشتنی است. زنی ساده‌لوح که آسیب این سادگی را بارها در زندگی‌اش تجربه کرده است.»

این بازیگر افزود: «کاراکتر جنت، انسانی سرگشته و بلاتکلیف است که به دنبال گم کرده‌ای می‌گردد که خودش هم نمی‌داند آن چیست؟! او نماینده بسیاری از زنان در سرتاسر دنیا از جمله ایران است. نماینده زنانی با زنانگی بسیار و رویاهایی که اگر به او و امثال او اعتماد و اطمینان شود، قطعا خالق اتفاق‌های بزرگ و زیبایی خواهند شد.»

                                     

اکبری‌نسب درباره چالش ایفای این نقش گفت: «جنت دارای تیپ شخصیتی خاصی بود که باید در طول تمرین به پرداخت مناسب می‌رسید. در طول تمرین‌های نمایش، به اتفاق کارگردان شکل‌های مختلف ارائه نقش را مورد بررسی و تمرین قرار دادیم تا در نهایت به تیپ شخصیتی که هم اکنون روی صحنه می‌بینید، رسیدیم. تکرار مدام غم و شادی در کنار یکدیگر و رسیدن به یک قالب صحیح و بدون اغراق، بزرگ‌ترین مشکل و البته جذابیت بازی در نقش جنت بود. بی‌شک تجربه این نقش فوق‌العاده همیشه در خاطر من خواهد ماند.»

او ادامه داد: «برای ارائه هرچه بهتر این نقش ازهیچ تلاشی دریغ نکردم و خوشبختانه در این چند شب اجرا بازخوردهای بسیار مثبت و خوبی از سوی مخاطبان دریافت کرده‌ام.»

بازیگر نمایش «آخرین عاشق» افزود: «البته نقدهایی هم به نقش‌آفرینی من در این نمایش وارد شده است که دوست داشتم به صورت جزئی از آن‌ها مطلع شوم تا بتوانم در جهت برطرف کردن‌شان بکوشم اما متاسفانه منتقدان به بازی، فقط در صفحه تیوال نمایش به نوشتن این نقش خوب و یا بد است، اکتفا می‌کنند بدون اینکه هیچ برهانی بر رد یا تایید نقش‌آفرینی من و دیگر دوستان داشته باشند. در هر حال مخاطبان، ولی‌نعمت‌های ما هستند و اگر آن‌ها نباشند ما هم نیستیم.»

نمایش «آخرین عاشق» براساس نمایشنامه «عاقبت عشاق سینه‌چاک» نوشته نیل سایمون با ترجمه شهرام زرگر به کارگردانی نادر دلشاه با بازی پروا محزون، سحر اسدی و وحیده اکبری‌نسب از 28 تیرماه ساعت 19:30 در عمارت نوفل‌لوشاتو میزبان مخاطبان است.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سوران احمدی، کارگردان نمایش «سیزن سه»

تئاتر شقاوت؛ نیشتری که برای سلامتی جامعه لازم است
گفت‌وگو با سوران احمدی، کارگردان نمایش «سیزن سه»

تئاتر شقاوت؛ نیشتری که برای سلامتی جامعه لازم است

سوران احمدی، کارگردان نمایش «سیزن سه» براین باور است که تئاتر به ویژه تئاتر شقاوت، مانند نیشتر پزشکی است که درد دارد اما برای سلامتی، شادابی و حال خوب لازم است.

|

«مافیای روباه‌ها» تمدید شد

«مافیای روباه‌ها» تمدید شد

نمایش «مافیای روباه‌ها» به کارگردانی امید بنکدار که در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه است، به مدت ۱۰ شب دیگر تمدید شد.

|

نظرات کاربران