در حال بارگذاری ...
در بازدید استاندار خراسان جنوبی از پروژه‌های فرهنگی مطرح‌شد

تخصیص اعتبار برای تکمیل سالن آمفی‌تئاتر و افتتاح خانه هنر در بشرویه

استاندار خراسان جنوبی در بازدید و پیگیری روند آماده‌سازی و تکمیل پروژه‌های فرهنگی و هنری بشرویه، برای تکمیل سالن آمفی‌تئاتر و تاسیسات نگارخانه خورشید بودجه مالی اختصاص‌داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خراسان جنوبی، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، از پروژه‌های فرهنگی و هنری شهرستان بشرویه بازدید کردند.

در این بازدید استاندار خراسان جنوبی دستور مساعدت ۲۰ میلیارد ریال بابت تکمیل سالن آمفی‌تئاتر و ۴ میلیارد ریال برای تکمیل محوطه‌سازی و تأسیسات نگارخانه خورشید را صادر کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در ادامه سفر ضمن شرکت در جلسه شورای اداری از ساختمان خانه هنر بشرویه بازدیدکرد و قول مساعد برای افتتاح آن را داداو همچنین قول داد زمینه افتتاح خانه هنر به‌منظور حمایت از فعالیت انجمن‌های هنری مردم پایه در اولین فرصت فراهم شود.




مطالب مرتبط

پس از سه روز رقابت

هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی برگزیدگان خود را شناخت
پس از سه روز رقابت

هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی برگزیدگان خود را شناخت

با پایان رقابت و اجرای 8 نمایش در بخش صحنه‌ای و 4 نمایش در بخش خیابانی طی مراسمی آثار و هنرمندان برتر هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی معرفی شدند و نمایش «فخرالزمان» به کارگردانی مهدی مسروری و نمایش «دودوتاچهارتا» به کارگردانی محمد نخعی در بخش صحنه‌ای به جشنواره منطقه‌ای ...

|

نظرات کاربران