در حال بارگذاری ...
روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی اعلام کرد

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر به تفکیک اجراها مشخص شد.

به گزارش ایران تئاتر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و همچنین تالار هنر به تفکیک اجراها اعلام شد.

«شکوفه‌های گیلاس»

نمایش «شکوفه‌های گیلاس» به کارگردانی سیدمحمد مساوات که از 30 تیرماه اجرای خود را در تالار اصلی با ظرفیت 579 تماشاگر و قیمت بلیت 120 هزار تومان آغاز کرده است تا به امروز با مجموعه 15 اجرا (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) و میزبانی از 6 هزار و 832 تماشاگر به فروشی معادل 746 میلیون و 880 هزار تومان دست پیداکرده است.

«آلنده نازنین»

نمایش «آلنده نازنین» به کارگردانی محمد برهمنی که از روز 17 تیرماه ماه در تالار چهارسو با ظرفیت 132 نفر آغاز کرده تا امروز با مجموع 26 اجرا (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) 3 هزار و 338 تماشاگر و 248 میلیون و 320 هزار تومان فروش داشته است.

«تب»

نمایش «تب» به کارگردانی رؤیا کاکاخانی نیز که از روز 24 تیرماه اجرای خود را در تالار قشقایی با ظرفیت 96 نفر آغاز کرده تاکنون (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) 21 نوبت اجرا و میزبانی از یک هزار و 90 تماشاگر به فروشی معادل 61 میلیون 313 هزار تومان دست پیداکرده است.

«الکترا»

نمایش «الکترا» به کارگردانی فرزاد امینی که از روز جمعه هفتم مردادماه در تالار سایه با ظرفیت 72 نفر و قیمت بلیت 60 هزار تومان روی صحنه رفت با 9 اجرا، 438 تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) به فروشی معادل 24 میلیون و 504 هزار تومان هزار تومان رسیده است.

«جانور»

نمایش «جانور» به کارگردانی کیانوش ایازی که از روز 21 مرداد در کارگاه نمایش با ظرفیت 26 نفر و قیمت بلیت 50 هزار تومان روی صحنه رفته بود با مجموع یک اجرا (احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) و 25 تماشاگر یک‌میلیون و 250 هزار تومان فروش داشته است.

«پایین گذر سقاخانه»

نمایش «پایین گذر سقاخانه» به کارگردانی رضا بهرامی هم که از بیستم مردادماه در تماشاخانه سنگلج با ظرفیت 236 نفر روی صحنه رفته است (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) دو نوبت اجرا و 185 تماشاگر به فروشی 7 میلیون و 534 هزار تومان دست پیداکرده است.

«غول نخودفرنگی»

نمایش «غول نخودفرنگی» به کارگردانی حسین فدایی‌حسین هم که از روز 9 تیرماه با قیمت بلیت 30 هزار تومان در تالار هنر روی صحنه رفت، تاکنون با مجموع 24 اجرا و 3 هزار و 62 تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) به فروشی معادل 70 میلیون و 800 هزار تومان دست‌یافته است.

«پنگوئن‌ها»

نمایش «پنگوئن‌ها» به کارگردانی زیبا برجی‌فلاح نیز که از روز جمعه دهم تیرماه اجرای خود را با قیمت 30 هزار تومان در تالار هنر روی صحنه رفته، تاکنون با مجموع 25 اجرا و 3 هزار و 6 تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) به فروشی معادل 66 میلیون و 614 هزار تومان دست پیداکرده است.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

بیش از 14 هزار مخاطب به تماشای نمایش‌های تئاتر شهر نشستند

بیش از 14 هزار مخاطب به تماشای نمایش‌های تئاتر شهر نشستند

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به‌صحنه‌رفته در مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر تا پایان روز جمعه 24 آذر سال 1402 مشخص شد. طبق آمار منتشرشده بیش از 14هزار مخاطب تئاتر به تماشای آثار تئاتر شهر نشستند.

|

آمار فروش نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج اعلام شد

فروش نزدیک به یک میلیاردی نمایش‌های کودک و نوجوان
آمار فروش نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج اعلام شد

فروش نزدیک به یک میلیاردی نمایش‌های کودک و نوجوان

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 26 آبان سال 1402 مشخص شد. طبق آمار منتشرشده دو نمایش «سیندرلا» و «دوره‌گردها» نزدیک به یک میلیارد فروش کرده است.

|

آمار فروش نمایش‌های تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر اعلام شد

11 نمایش و 17 هزار مخاطب
آمار فروش نمایش‌های تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر اعلام شد

11 نمایش و 17 هزار مخاطب

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به‌صحنه‌رفته در تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر تا پایان روز جمعه 5 آبان سال 1402 مشخص شد. بر اساس آمار منتشر شده توسط روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، 11 نمایش، 17 هزار مخاطب داشته است.

|

آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت
آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 17 فروردین‌ ١۴٠٣ اعلام شد. طبق این گزارش نمایش «هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی و بازی هوتن شکیبا با 24 اجرا به فروشی 130 میلیون تومانی دست پیدا کرد.

|

آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 
آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی تئاتر شهر همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد و در این میان «سیاه خال» توانست به فروش نیم‌میلیاردی دست پیدا کند.

|

آمار فروش هفتگی نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج اعلام شد

آمار فروش هفتگی نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج اعلام شد

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای تالار چارسو و تریای قشقایی مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 27 بهمن ماه ۱۴۰۲ اعلام شد.

|

نظرات کاربران