در حال بارگذاری ...
به همت کانون ملی منتقدان ایران برگزار می‌شود

جلسه نقد و بررسی نمایش «پیش از کشتن» در تئاتر شهرزاد

نمایش «پیش از کشتن» نوشته‌ شهرام احمد‌زاده و کارگردانی آرش دادگر ۲۴ مرداد توسط کانون ملی منتقدان تئاتر نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، جلسه نقد و بررسی نمایش با حضور حمید کاکاسلطانی و رضا آشفته از اعضای کانون ملی منتقدان تئاتر ایران روز دوشنبه ساعت 24 مرداد از ساعت 9:30 تا 11:30 در سالن شماره ۲ پردیس شهرزاد برگزار خواهد شد.

کانون ملی منتقدان تئاتر در نظر دارد با همکاری مرکز هنرهای نمایشی در راستای گسترش کمی و کیفی نقد حضوری تئاتر کشور و با برنامه‌ریزی دقیق در قالب برنامه «دوشنبه‌های نقد تئاتر« هر هفته و با حضور منتقدان عضو کانون و عوامل اجرایی نمایش‌ها به نقد و بررسی یکی از نمایش‌های روی صحنه بپردازد.

نمایش «پیش از کشتن» جدیدترین کار گروه تئاتر «کوآنتوم» است که توسط شهرام احمدزاده و بر اساس «اورستیا» اثر آیسخولوس نوشته‌ شده و دراماتورژی، طراحی و کارگردانی این اثر نیز بر عهده آرش دادگر است.

نمایش «پیش از کشتن» اسفند سال ۹۹ در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه رفت که درحال حاضر با تغییرات زیادی نسبت به جشنواره تا 28 مرداد هر شب ساعت 19:30 در سالن شماره دو تئاتر شهرزاد میزبان حضور علاقه‌مندان هست.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» نوشته حسین کیانی و کار کارن کیانی

حکایت همچنان باقی ا‌ست...
نگاهی به نمایش «مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» نوشته حسین کیانی و کار کارن کیانی

حکایت همچنان باقی ا‌ست...

احمدرضا حجارزاده: اجرای نمایش‌های سنتی و ایرانی با شیوه‌های خاص خود، نیازمند کوله‌باری از دانش و تجربه است تا کارگردان و دیگر عوامل گروه بتوانند در خلق آن موفق و سربلند باشند. نمایش ...

|

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت میزبان سه نمایش متفاوت است؛ نمایش‌های «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»، نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» و نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» در این مجموعه روی صحنه می‌روند.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران