در حال بارگذاری ...

وحید نفر به «خانه خراب» پیوست

نمایش «خانه خراب» به کارگردانی محمدرضا پورحکیمی این بار در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود و وحید نفر نیز به گروه بازیگران این نمایش پیوست.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «خانه خراب» به نویسندگی رضا دادویی و تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا پورحکیمی که از اواسط تیر ماه در خانه نمایش ملک روی صحنه بود، از 27 مرداد ماه ساعت 20 در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه خواهد رفت. وحید نفر نیز به گروه بازیگران این نمایش اضافه شد.

بازیگران «خانه خراب» به ترتیب ورود به صحنه؛ امیرکاوه آهنین‌جان، محمدهادی عطایی، ندا مقصودی، سیروس همتی، سیدرضا علوی، حامد سوری، الهه حسینی و رضا دادویی با همراهی شادی آقایی، امیرحسین بلوچی، پریناز رضایی و مرتضی رضایی هستند.

در خلاصه داستان نمایش «خانه خراب» آمده است: «در روزی که کلنل لیاخوف به دستور محمدعلیشاه، مجلس شورای ملی را به توپ بسته است و کشور دچار آشوب و بلوا شده، حاجی جبار به دنبال افزودن دارایی‌های خود و ازدواج تازه است. او برای رسیدن به اهدافش، همسرانی هم برای فرزندان خود انتخاب کرده اما فرزندانش با تصمیم او مخالفند…»

 عوامل این نمایش عبارت‌اند از محمدرضا پورحکیمی (تهیه‌کننده)، حسن جودکی (مجری طرح)،  عرفان بابایی، حامد سوری و هانیه واثقی (گروه کارگردانی)، ماریا حاجی‌ها (طراح گریم)، بهاره اسدی (مجری گریم)، فرشاد فزونی (طراح صدا و موسیقی)، رضا خضرایی (طراح نور)، مهران زاغری (طراح صحنه)، حسام اقوامی، امیرحسین بلوچی و احمد صداقتی (گروه صحنه)، هلیا شکری (طراح لباس)، امید رحمتی (دستیار لباس)، امیر رجبی (طراح و گرافیست)، عرفان بابایی (اپراتور موسیقی)، نوید تندرو (ساخت تیزر)، مصطفی داوودآبادی (عکاس)، شقایق شعبانی و میثم انتظاری (دستیار تولید) و شقایق فرشته (مدیر روابط‌عمومی و تبلیغات) .




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران