در حال بارگذاری ...
جدیدترین فعالیت‌های نشر عنوان

«طوطیانوش و آقای بازرگان» و «زخم بستر» به بازار نشر آمد

نشر عنوان در تازه‌ترین فعالیت خود دو رمان «طوطیانوش و آقای بازرگان» نوشته مهدی بالود و «زخم بستر» نوشته کامبیز آریان‌زاد را منتشر کرد.

به گزارش ایران تئاتر، رمان «طوطیانوش و آقای بازرگان» نوشته مهدی بالود و دومین تجربه داستان‌نویسی اوست. رمان «طوطیانوش و آقای بازرگان» در فضایی واقع‌گرایانه و در بستر روابط امروزین انسان‌ها با دست‌آویز قرار دادن پدیده رمزارز روایت می‌شود. بالود با نیم‌نگاهی به شعر مشهور «طوطی و بازرگان مولانا»، داستانی معاصر خلق کرده است.

از مهدی بالود پیش‌ازاین کتاب، «داستان تنهایی بسیار صبور است»، منتشرشده است. رمان فارسی «طوطیانوش و آقای بازرگان» از طرف نشر عنوان در 164 صفحه قطع رقعی، در شمارگان 550 نسخه و با قیمت 75 هزار تومان چاپ‌ شده است.

همچنین داستان بلند «زخم بستر» نوشته کامبیز آریان‌زاد از سوی نشر عنوان منتشر شد. داستان «زخم بستر» در روایتی صمیمی و واقع‌گرا مخاطب را با خود همراه می‌کند. «زخم بستر»، داستان مردی است که در حادثه‌ای نیمی از بدنش فلج می‌شود. دکترها معتقدند حادثه نه در نخاع که در ذهنش اتفاق افتاده است. چون ظاهراً علائم صدمه به نخاع دیده نمی‌شود. او در اثر این اتفاق توانایی پیشگویی در مورد اطرافیان را نیز به دست آورده است. مرد تصمیم می‌گیرد بعد از بیمارستان بقیه عمرش را در کنار مادر و در شهر خودشان سپری کند. این تصمیم سفری بیرونی و درونی را دربردارد. داستان بلند «زخم بستر» پشت یک وانت‌بار سفید می‌گذرد.

داستان بلند داستان «زخم بستر» نوشته کامبیز آریان‌زاد از سری داستان‌های ما، در ۶۰ صفحه، قطع رقعی، با شمارگان 350 جلد و با قیمت ۳۵ هزار تومان از طرف نشر عنوان برای مخاطبان علاقه‌مند به داستان ایرانی منتشرشده است.




نظرات کاربران