در حال بارگذاری ...
به میزبانی پردیس تئاتر شهرزاد

رپرتوار تئاتر کودک و نوجوان با پنج نمایش برگزار می‌شود

رپرتوار تابستانی تئاتر کودک و نوجوان پردیس تئاتر شهرزاد تا پایان شهریورماه امسال ادامه خواهد داشت و نمایش‌های برگزیده در این رپرتوار به شکل گردشی به اجرا درمی‌آیند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد، این رپرتوار که شامل پنج نمایشنامه از قصه‌های خاطره‌انگیز است هر روز در سالن‌های یک و سه تئاتر شهرزاد به اجرا درخواهد آمد.

نمایش‌های «پاهای خانم هزارپا» به نویسندگی ندا حاجی بابایی و کارگردانی مهدی خجستگی، «پنگوئن‌ها» به نویسندگی و کارگردانی زیبا برجی فلاح، «نگو نمیشه» به نویسندگی و کارگردانی پویا شش پری، «جک و لوبیای سحرآمیز» به نویسندگی ماندانا عبقری و کارگردانی علیرضا دهقانی و «نیم وجبی» به نویسندگی رکسانه عبقری و کارگردانی علیرضا دهقانی در قالب این رپرتوآر روی صحنه می‌روند.

                                                

 این مجموعه اجرای کودک و نوجوان که برای دومین بار در تئاتر شهرزاد برگزار می‌شود، در نوع خود جالب‌توجه خواهد بود. سبک و شیوه‌ اجرایی این نمایش‌ها به گونه‌های مختلف اعم از موزیکال، عروسکی، آموزشی و تلفیقی است و از ویژگی‌های اصلی این رپرتوار می‌توان به ماهیت کودک‌محور آن اشاره کرد.

رپرتوار اجرای تئاتر کودک و نوجوان تحت عنوان (خاطره‌بازی تابستانی) به اهتمام پردیس تئاتر شهرزاد برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت میزبان سه نمایش متفاوت است؛ نمایش‌های «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»، نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» و نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» در این مجموعه روی صحنه می‌روند.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران