در حال بارگذاری ...
به کارگردانی الهام شعبانی و تهیه‌کنندگی پردیس تئاتر شهرزاد

رپرتوار نمایش‌نامه‌خوانی «زندگی کارگری زنان» برای آزادی زنان زندانی برگزار می‌شود

رپرتوار نمایش‌نامه‌خوانی «زندگی کارگری زنان» شامل سه نمایش‌نامه «قند خون»، «خواب زمستانی» و «روزمرگی» به کارگردانی الهام شعبانی به تهیه‌کنندگی پردیس تئاتر شهرزاد، باهدف آزادی زنان زندانی جرائم غیر عمد، خوانش می‌شوند.

به گزارش ایران تئاتر، سه نمایش‌نامه «قند خون»، «خواب زمستانی» و «روزمرگی» به نویسندگی لیلی عاج و به کارگردانی الهام شعبانی با هدف آزادی زنان زندانی جرائم مالی و غیرعمد به ترتیب در تاریخ‌های ۱۹ شهریور، ۲ مهر و ۹ مهر ۱۴۰۱ در پردیس تئاتر شهرزاد که تهیه‌کننده این حرکت خیرخواهانه است، خوانش می‌شوند.

 هیچ‌کدام از عوامل پروژه دستمزدی دریافت نمی‌کنند و تمامی عواید حاصل از این سه نمایش‌نامه‌خوانی با هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان زندان‌های کشور  به آزادی زنان زندانی جرائم مالی و غیرعمد که به دلیل عدم توانایی پرداخت، در زندان به سر می‌برند، اختصاص داده می‌شود. بازیگران و ساعت اجرای هر نمایش‌نامه‌خوانی متعاقباً اعلام خواهند شد.

الهام شعبانی بازیگر و طراح لباس تئاتر و سینما برنده جایزه بازیگری پانزدهمین جشن بازیگر، تقدیر شده در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، نامزد بهترین طراحی لباس از سی‌و‌ششمین جشنواره‌ی تئاتر فجر ۱۳۹۶، تقدیر شده‌ سی‌و‌هفتمین جشنواره تئاتر فجر ۱۳۹۷ و تقدیر شده‌ در بخش بازیگری در چهلمین جشنواره فجر ۱۴۰۰ است.

شعبانی به‌تازگی خرداد و تیر ۱۴۰۱ اولین نمایش خود را در مقام کارگردان به نام «بی چرا زندگان» در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برد که با استقبال  روبه‌رو شد.

در این سه نمایش‌نامه‌خوانی پردیس تئاتر شهرزاد (حامی)، پدرام تنعمی (طراح پوستر)، بابک کیوانی (آهنگساز)، محمدحسن درباغی و حمید ملاحسینی (برنامه‌ریز)، پن استودیو (ساخت تیزر) و آوا فیاض (مدیر روابط عمومی) الهام شعبانی را همراهی می‌کنند.




مطالب مرتبط

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت میزبان سه نمایش متفاوت است؛ نمایش‌های «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»، نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» و نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» در این مجموعه روی صحنه می‌روند.

|

نظرات کاربران