در حال بارگذاری ...

«ملاقات مرد دوزخی» خواننده خود را شناخت

با آغاز دور دوم اجراهای «ملاقات مرد دوزخی» به کارگردانی امیر امیری، این اثر موسیقی زنده خود را این بار با آواز میلاد علی‌آبادی ادامه خواهد داد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش موسیقایی «ملاقات مرد دوزخی» برداشتی آزاد از مثنوی معروف علی معلم دامغانی با مطلع «روزی که در جام شفق گل کرد خورشید» است که با نگاه ملامت‌گرانه به وقایع صدر اسلام می‌پردازد.

در این نمایش نوازندگانی چون محمد‌حسن ‌حاجی‌‌امیری(سازهای کوبه‌ای)، کیوان ‌نیازمند(دف و سرپرست گروه)، مانی ‌خانی ‌هالانی(کمانچه)، سحر ‌عبداللهی(ویولنسل)، محمد معین محرری(ویولن)، امیرحسین مشکی، آیدا شریفی، مهرنوش باباحاجی به عنوان نوازندگان گروه ویولن و محمدرضا حسن‌خانی به عموان رهبر، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده عود حضور دارند.

گفتنی است که این نمایش تا ٢٠ شهریور ماه ١۴٠١ در سالن بزرگ خلیج فارس در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه خواهد بود و خرید بلیت آن برای عموم آزاد است.




مطالب مرتبط

به میزبانی فرهنگسرای نیاوران

«دنیا پیره‌مرد است» ویژه بانوان اجرا می‌شود
به میزبانی فرهنگسرای نیاوران

«دنیا پیره‌مرد است» ویژه بانوان اجرا می‌شود

در روز‌های پایانی پاییز و مصادف با ایام فاطمیه، نوانمایش «دنیا پیره‌مرد است» به تهیه‌کنندگی گروه فرهنگی-هنری ریاحین با همکاری فرهنگسرای نیاوران و صندوق اعتباری هنر در سالن خلیج فارس روی صحنه می‌رود.

|

نظرات کاربران