در حال بارگذاری ...
هدیه‌ای برای خیریه همدرد در تماشاخانه اهورا

«اقامت اجباری»؛ داستانِ معلمی که در مدرسه‌اش محصور می‌شود

نمایش «اقامت اجباری» به کارگردانی آناهیتا زینی‌وند که بازگو کننده داستانِ محصور شدن یک معلم دهکده‌‎ در مدرسه است، از ۱۶ شهریور در تماشاخانه اهورا روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «اقامت اجباری» به نویسندگی امیرحسین مصلی، تهیه‌کنندگی مونا معافی و کارگردانی آناهیتا زینی‌وند، از ۱۶ شهریور به مدت 15 شب، ساعت ۱۹ در تماشاخانه اهورا اجرا خواهد شد.

داستان «اقامت اجباری» درباره معلمی است که چندین نسل از دانش‌آموزان دهکده‌ای را تربیت کرده‌ است اما عاقبت در همان مدرسه‌ای که خود بنا کرده، محصور می‌شود!

مینا شجاعیان، ایمان سُلگی، مهریار عیدی، پگاه نوربخش، میثم غنی‌زاده، سمانه جنیدی جعفری و امید رضوی،  بازیگران این تئاتر به ترتیب ورود به صحنه هستند. امین میری، گوینده رادیو هم با صدای خود، این نمایش را همراهی می‌کند. 

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از ستاره انتظار (برنامه‌ریز، طراح لباس و دستیار کارگردان)، فاطمه سعدی (منشی صحنه)، یگانه پاکستانی (نور و صدا)، آرمان ابوالقاسمی (انتخاب قطعات موسیقی و صداگذاری)، عاطفه ابیضی (طراح گریم)، حمیدرضا قاسمی (مجری گریم آقایان)، فرانک اشرفی و محبوبه هادی‌زاده بجستانی (دستیار گریم)، حسین امیر احمدی (ساخت دکور)، امید رضوی (طراح و ساخت تیزر)، حسین نجفی پارسا (دستیار صحنه)، یغما فشخامی (مجری طرح)، شراره عایفی (عکاس)، هادی کاظمی (طراح پوستر)، نگار امیری (مدیر تبلیغات و امور رسانه)، مزون راکونکالکشن (دوخت لباس)، نگار امیری و آتوسا زرین پور (روابط عمومی).

درآمد حاصل از فروش نمایش «اقامت اجباری» صرف امور خیریه در مجموعه همدرد خواهد شد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان و بازیگر «رکوئیم برای یک راهبه»

محسن علیمحمدی: اجرای ژنرال برای‌مان آرزو شده است
گفت‌وگو با کارگردان و بازیگر «رکوئیم برای یک راهبه»

محسن علیمحمدی: اجرای ژنرال برای‌مان آرزو شده است

محسن علیمحمدی که نمایش «رکوئیم برای یک راهبه» را این روزها در تماشاخانه اهورا روی صحنه دارد، می‌گوید آرزو به‌دل مانده است تا پیش از آغاز اجرای عمومی کارش، با آسودگی خیال در سالن، تماشاگر اجرای ژنرال آن اثر باشد.  

|

نظرات کاربران