در حال بارگذاری ...

حضور چهره‌های برجسته تئاتر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب

نشست‌های اهالی تئاتر با حضور چهره‌های برجسته این عرصه در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

به گزارش سایت ایران تئاتر، این نشست‌ها در حوزه‌های مختلف تئاتر چون تئاتر کودک و نوجوان، ادبیات نمایشی، نقد تئاتر و بازیگری در روزهای‌ برپایی نمایشگاه، برگزار می‌شود.

در ادامه این نشست‌ها و در روز سه‌شنبه 22 اردیبهشت در سرای اهل قلم بخش کودک و نوجوان اردشیر صالح‌پور و منصور خلج درباره"نمایشنامه‌نویسی برای کودکان و نوجوانان" سخنرانی خواهند کرد.

همچنین در همین روز دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی و همایون علی‌‌آبادی درباره"نقد فرهیخته در ایران" در سرای اهل قلم سخن خواهند گفت.

در روز جمعه 25 اردیبهشت نیز سه نشست در ارتباط با تئاتر برگزار می‌شود که نخستین نشست تحت عنوان"اقتباس‌های قرآنی در خلق آثار مکتوب هنری" و با حضور محمد چرم‌شیر، نغمه ثمینی، علیرضا توانا و علی موذنی برگزار می‌شود.

  رضا کیانیان و بهناز نادری نیز در نشستی با عنوان"بازیگری علمی" حضور می‌یابند و در بخش کودک و    نوجوان نیز نشستی تحت عنوان"اقتباس ادبی برای تئاتر و سینما" با حضور مصطفی رحماندوست و منوچهر اکبرلو برگزار می‌شود.

روز یکشنبه گذشته هم نشستی با عنوان"ادبیات نمایشی کودک و نوجوان پس از انقلاب" با حضور سیدحسین فدایی‌حسین و عباس جهانگیریان در سرای اهل قلم کودک و نوجوان برگزار شده بود.

بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ تهران برپاست.