در حال بارگذاری ...

برگزاری جشن‌های اردیبهشت تئاتر ایران در همدان، مازندران و بوشهر

در این مراسم ضمن قرائت پیام مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیام روز جهانی تئاتر، نمایشگاه ۳۰ سال پوستر تئاتر ایران و نمایشگاه دستاوردهای یک‌ساله تئاتر این استان افتتاح خواهد شد.

همدان
مراسم جشن اردیبهشت تئاتر ایران روز پنجشنبه 24 اردیبهشت در همدان برگزار می‌شود.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط‌عمومی مرکز هنرهای نمایشی، در ادامه برگزاری جشن‌های استانی اردیبهشت تئاتر ایران، هنرمندان تئاتر استان همدان روز پنجشنبه 24 اردیبهشت مراسم جشنی را بر پا می‌کنند.
در این مراسم ضمن قرائت پیام مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیام روز جهانی تئاتر، نمایشگاه 30 سال پوستر تئاتر ایران و نمایشگاه دستاوردهای یک‌ساله تئاتر این استان افتتاح خواهد شد.
تقدیر از احمد بیگلریان، محمود حکمتی اطهر، فریبا یعقوبلو، محمدجواد کبودرآهنگی، محمد قاسمی؛ محمدرضا گودرزی، شاهپور قپانوری، محمد فرجی، نعمت علیخانی، محمود غفاری، فرزاد لباسی و حسین مرادی مخلص به عنوان فعالان تئاتر این استان از دیگر برنامه‌های جشن اردیبهشت تئاتر استان همدان است.
مازندران
در جشن اردیبهشت تئاتر استان مازندران از "خسرو معصومی" کارگردان صاحب نام تئاتر و سینمای استان تجلیل می‌شود.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط‌ عمومی مرکز هنرهای نمایشی، در مراسم جشن اردیبهشت تئاتر مازندران که روز پنجشنبه 24 اردیبهشت برگزار خواهد شد علاوه بر خسرو معصومی از بهنام تشکر، یاسر خاسب، صفرعلی اوجانی، رجبعلی فلاح، حسین کلامی، مسعود اجدادیان، فرزاد مسرور، رحمان رحمانی و حسین مهدوی تقدیر به عمل می‌آید.
 قرائت پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیام روز جهانی تئاتر از دیگر برنامه‌های جشن اردیبهشت تئاتر استان مازندران است.
بوشهر
مراسم جشن اردیبهشت تئاتر ایران روز پنجشنبه 24 اردیبهشت در استان بوشهر برگزار می‌شود.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط‌عمومی مرکز هنرهای نمایشی،‌ در این مراسم از گروه‌های تئاتر "کایوس" و "تیترون" به عنوان گروه‌های برتر تئاتری سال 87 این استان و از گروه "ایلیا" به عنوان گروه فعال این استان تقدیر می‌شود.
تجلیل از محمد مظفری به‌عنوان کارگردان فعال استان و تجلیل از جهانشیر یاراحمدی و علیرضا میرشکاری به عنوان پژوهشگران موفق و غلامحسین باروتی به عنوان پیشکسوت تئاتر این استان از دیگر برنامه‌های این جشن است.
در ادامه این مراسم قطعه‌ای موسیقی توسط محمد اسماعیل روشن و یک قطعه نمایش توسط محمد مظفری اجرا می‌شود.