در حال بارگذاری ...
توسط روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی اعلام شد

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر تا روز جمعه هجدهم شهریور ماه ۱۴۰۱ به تفکیک اجراها مشخص شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و همچنین تالار هنر تا پایان روز جمعه هجدهم شهریور به تفکیک اجراها اعلام شد.

پدر

نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت آرای  که از 8 شهریورماه اجرای خود را در تالار اصلی با ظرفیت 579 تماشاگر و قیمت بلیت 105 تا 150 هزار تومان آغاز کرده، تا پایان روز جمعه 18 شهریور با مجموع 12 اجرا (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) و میزبانی از 5 هزار و 601 تماشاگر به  فروشی معادل 756 میلیون و 285 هزار تومان  دست پیدا کرده است.

شفیره

نمایش «شفیره» به کارگردانی مهدی شاه پیری که از روز 14 شهریورماه در تالار چهارسو با ظرفیت 132 نفر آغاز کرده است تا امروز با قیمت بلیت 80 هزار تومان، مجموع 5 اجرا و382 تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) 25 میلیون و 384 هزار تومان فروش داشته است.

سگ‌ها و استخوان‌های مادرم

نمایش «سگ‌ها و استخوان‌های مادرم» به کارگردانی مژگان خالقی که از روز 13 شهریور ماه در تالار چهارسو با ظرفیت 132 نفر پیش روی مخاطبان قرار گرفته است، تا روز شنبه نوزدهم شهریورماه با قیمت بلیت 90 هزار تومان، مجموع 6 و 354 تماشاگر، (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) 23 میلیون و 328 هزار تومان فروش داشته است.

تب

نمایش «تب» به کارگردانی رویا کاکاخانی نیز که از روز 24 تیرماه اجرای خود را در تالار قشقایی با ظرفیت 96 نفر آغاز کرده است (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) با 34 نوبت اجرا و میزبانی از یک هزار و 557 تماشاگر به فروشی معادل84  میلیون 665 هزار تومان دست پیدا کرده است.

تا اون

نمایش «تا اون» به کارگردانی هادی حوری هم که از روز 28 مرداد ماه در تالار سایه با ظرفیت 72 نفر اجرای خود را آغاز کرده تاکنون با 18 نوبت اجرا و قیمت بلیت 80 هزار تومان (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) یک هزار و 151 تماشاگر و 75 میلیون و 832 هزار تومان فروش داشته است.

جانور

نمایش «جانور» به کارگردانی کیانوش ایازی که از روز 21 مرداد در کارگاه نمایش با ظرفیت 26 نفر و قیمت بلیت 50 هزار تومان روی صحنه رفته بود با مجموع 24 اجرا (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان)  و669  تماشاگر 32 میلیون و 400 هزار تومان فروش داشته است.

پایین گذر سقاخانه

نمایش «پایین گذر سقاخانه» به کارگردانی رضا بهرامی هم که از بیستم مرداد ماه در تماشاخانه سنگلج با ظرفیت 236 نفر روی صحنه رفته است (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) با 25 نوبت اجرا و یک هزار و 882 تماشاگر به فروشی معادل 75 میلیون و 994 هزار تومان دست پیدا کرده است.

کتابخورها

نمایش «کتابخورها» به کارگردانی اسماعیل رحیمی سروش هم که از روز 2 شهریور ماه با قیمت بلیت 30 هزارتومان در تالار هنر روی صحنه رفت، تاکنون با مجموع 15 اجرا و 2 هزار و 453 تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) به فروشی معادل 58 میلیون 194 هزار تومان دست یافته است.




مطالب مرتبط

آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 
آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی تئاتر شهر همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد و در این میان «سیاه خال» توانست به فروش نیم‌میلیاردی دست پیدا کند.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

آمار فروش هفتگی نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج اعلام شد

آمار فروش هفتگی نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج اعلام شد

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای تالار چارسو و تریای قشقایی مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 27 بهمن ماه ۱۴۰۲ اعلام شد.

|

آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت
آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 17 فروردین‌ ١۴٠٣ اعلام شد. طبق این گزارش نمایش «هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی و بازی هوتن شکیبا با 24 اجرا به فروشی 130 میلیون تومانی دست پیدا کرد.

|

در گفت‌وگو با سامان کرمی مطرح شد

«هوش پشه‌ای»؛ تلاشی در مسیر همگام شدن با نیاز روز نسل جدید
در گفت‌وگو با سامان کرمی مطرح شد

«هوش پشه‌ای»؛ تلاشی در مسیر همگام شدن با نیاز روز نسل جدید

سامان کرمی، کارگردان نمایش «هوش پشه‌ای» می‌گوید هنرمندان فعال در زمینه تئاتر کودک و نوجوان باید همگام با تولیدات برتر جهان خوراک فکری جدید، به‌روز و جذاب برای این نسل آماده کنند.

|

در گفت‌وگو با سیدجواد طاهری مطرح شد

ادامه اجراها در تئاترشهر به شرط حضور تماشاگر

سیدجواد طاهری، مدیر مجموعه تئاتر شهر با اشاره به اینکه تئاتر ﺑﺪون ﺗﻤﺎﺷﺎﮔﺮ ﻣﻌﻨﯽ ﻧﺪارد، گفت در ﺳﺎل ﺟﺪﯾﺪ آﺛﺎری ﮐﻪ ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه‌اﻧﺪ اﮔﺮ ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ ﺗﻤﺎﺷﺎﮔﺮ ﺧﻮدﺷﺎن را ﺑﻪ ﺳﺎﻟﻦ ﺑﯿﺎورﻧﺪ اﻣﮑﺎن اداﻣﻪ اﺟﺮا را ﺧﻮاﻫﻨﺪ داﺷﺖ.

|

گفت‌وگو با کارگردان «بازگشت به خان نخست»

داریوش نصیری: تماشاگر باید خودش را در پیکره و معنای اثر پیدا کند
گفت‌وگو با کارگردان «بازگشت به خان نخست»

داریوش نصیری: تماشاگر باید خودش را در پیکره و معنای اثر پیدا کند

داریوش نصیری، کارگردان نمایش خیابانی «بازگشت به خان نخست» بر این باور است که ارتباط مخاطبان با نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی زمانی شکل می‌گیرد که تماشاگر خودش را در پیکره و معنای اثر پیدا کند.

|

نظرات کاربران