در حال بارگذاری ...

شانزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اصفهان فراخوان داد

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از ۱۶ تا ۲۰ مهرماه در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش سایت ایران تئاتر، این جشنواره به همت مرکز هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان و با هدف ایجاد زمینه مناسب برای رشد، گسترش و ساماندهی تئاتر کودک و ارائه مهارت‌های زندگی با استفاده از ادبیات کهن و عامیانه کشور برگزار می‌شود.
‌جشنواره شامل بخش‌های مختلفی از جمله 1- مسابقه بین‌الملل 2- مسابقه ایران 3- بخش ویژه 4- مسابقه نمایشنامه‌نویسی است.
بخش مسابقه بین‌الملل شامل آثار ایرانی منطق با استانداردهای بین‌المللی خواهد بود و ستاد جشنواره با توجه به اهمیت اجرای عمومی نمایش‌ها در مورد آثار ایرانی، پذیرای هیچ طر‌ح و یا نمایشنامه‌ای به منظور شرکت در بخش مسابقه نخواهد بود و متقاضیان شرکت در این بخش باید لوح فشرده آثار اجرا شده را همراه تاییدیه اجرای عمومی توسط دفتر تئاتر کودک و نوجوان مرکز هنرهای نمایشی و همچنین تاییدیه ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها برای نمایش‌های اجرا شده در شهرستان‌ها به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
بخش مسابقه ایران شامل برگزیده‌ای از نمایش‌های ایرانی راه نیافته به بخش بین‌الملل و منتخب سایر جشنواره‌های موضوعی کودک و نوجوان خواهد بود.
در بخش ویژه نمایش‌هایی که دارای ارزش‌های موضوعی و تکنیکی ویژه‌ای هستند و موضوعات قرآنی، دینی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اولویت انتخاب برخوردارند.
مسابقه نمایشنامه‌نویسی در راستای ارتقای کیفی تئاتر کودک و نوجوان و شناسایی نمایشنامه‌نویسان برگزیده در این حوزه برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند مدارک خود را به منظور شرکت در مسابقه نمایشنامه‌نویسی تا 10 مردادماه و شرکت در بخش‌های صحنه‌ای تا 31 مرداد ماه به نشانی تهران، خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، جنب تالار وحدت، مرکز هنرهای نمایشی، دبیرخانه دائمی جشنواره‌ها ارسال کنند.
تلفن: 66710702 - 5 -‌66705101 داخلی(338)
برای دیدن فراخوان اینجا را کلیک کنید