در حال بارگذاری ...

اجرای «خانه خراب» در پردیس تئاتر شهرزاد تمدید شد

اجرای نمایش تراژی‌کمدی «خانه خراب» به نویسندگی رضا دادویی و کارگردانی محمدرضا پورحکیمی تا ۲۵ شهریور در پردیس تئاتر شهرزاد تمدید شد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «خانه خراب» به نویسندگی رضا دادویی و کارگردانی محمدرضا پورحکیمی که قرار بود تا 18 شهریور در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه باشد اجرای آن تا 25 شهریور تمدید شد. این نمایش، پیش‌ازاین نیز در تماشاخانه ملک روی صحنه رفته بود.

بازیگران این نمایش به ترتیب ورود به صحنه، امیرکاوه آهنین‌جان، وحید نفر، محمدهادی عطایی، ندا مقصودی، سیروس همتی، سیدرضا علوی، حامد سوری، الهه حسینی و رضا دادویی هستند و شادی آقایی، امیرحسین بلوچی، پریناز رضایی، مرتضی رضایی، علی‌اصغر ملکی و جواد عرب‌محمدی به‌عنوان بازی‌یار در این اثر حضور دارند.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: «در روزی که کلنل لیاخوف به دستور محمدعلی‌شاه، مجلس شورای ملی را به توپ بسته است و کشور دچار آشوب و بلوا شده، حاجی جبار به دنبال افزودن دارایی‌های خود و ازدواج تازه است. او برای رسیدن به اهدافش، همسرانی هم برای فرزندان خود انتخاب کرده اما فرزندانش با تصمیم او مخالف‌اند.»

عوامل این نمایش عبارت‌اند از محمدرضا پورحکیمی (تهیه‌کننده)، حسن جودکی (مجری طرح)، عرفان بابایی، حامد سوری و هانیه واثقی (گروه کارگردانی)، ماریا حاجی‌ها (طراح گریم)، فرشاد فزونی (طراح صدا و موسیقی)، رضا خضرایی (طراح نور)، مهران زاغری (طراح صحنه)، هلیا شکری (طراح لباس)، امید رحمتی (دستیار لباس)، امیر رجبی (طراح و گرافیست)، میثم انتظاری (برنامه‌ریز)، شقایق شعبانی (دستیار تولید)، عرفان بابایی (اپراتور موسیقی)، نوید تندرو و عرفان بابایی (ساخت تیزر)، مصطفی داوودآبادی (عکاس)، شقایق شعبانی و میثم انتظاری (دستیار تولید)، شقایق فرشته (مشاور تبلیغات و رسانه) و گیتی شاکری (روابط عمومی).

نمایش «خانه خراب» ساعت 19:45 در سالن شماره 2 پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران