در حال بارگذاری ...

بازیگران و خواننده «قند خون» معرفی شدند

بازیگران و خواننده نمایش‌نامه‌خوانی خیریه «قند خون» به نویسندگی لیلی عاج و کارگردانی الهام شعبانی معرفی شدند. این خوانش دومین اجرا از رپرتوار نمایش‌نامه‌خوانی «زندگی کارگری زنان» است.

به گزارش ایران تئاتر، مه‌لقا باقری، توماج دانش‌بهزادی، حدیث میرامینی و آناهیتا سهرابی نمایش‌نامه «قند خون» را به نویسندگی لیلی عاج و کارگردانی الهام شعبانی شنبه دوم مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹ در پردیس تئاتر شهرزاد که حامی این حرکت خیرخواهانه است، خوانش می‌کنند. همچنین مهدی یغمایی در این نمایش‌نامه‌خوانی اجرای زنده خواهد داشت.

نمایش‌نامه‌خوانی «قند خون» دومین اجرا از رپرتوار نمایش‌نامه‌خوانی «زندگی کارگری زنان» است که به‌صورت خیریه و باهدف آزادی زنان زندانی جرائم مالی و غیرعمد که به دلیل عدم توانایی پرداخت، در زندان به سر می‌برند، خوانش می‌شود.

تمام عواید حاصل از این نمایش‌نامه‌خوانی با هماهنگی‌های صورت‌گرفته با ستاد دیه کشور بی‌کم‌و‌کاست به آزادی این زنان اختصاص داده می‌شود.

در خلاصه نمایش‌نامه «قند خون» آمده است که: «کام کارگرای کارخونه‏ قند تلخه، یه مرد پیدا نمی‌شه به دادشون برسه؟ اگه خوب گوش کنی آه بلند کارگرای کارخونه‌ ارج و داروگر رو هم می‌‏شنوی...»

این نمایش‌نامه به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج در سال ۱۳۹۷ اجراشده است.

در این نمایش‌نامه‌خوانی، پردیس تئاتر شهرزاد (تهیه‌کننده و حامی)، پدرام تنعمی (طراح پوستر)، بابک کیوانی (آهنگساز)، محمدحسن درباغی و حمید ملاحسینی (برنامه‌ریز)، جاوید علیپور (ساخت تیزر) و آوا فیاض (مدیر روابط عمومی) الهام شعبانی را همراهی می‌کنند.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران