در حال بارگذاری ...
با حضور هنرمندان و مسئولان کهگیلویه و بویر احمد

پوستر جشنواره نمایشنامه‌نویسی و فیلمنامه نویسی نماز «فجر تا فجر» رونمایی شد

آیین رونمایی از پوستر جشنواره علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» در دو بخش نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور جمعی از مسئولین و هنرمندان، آئین رونمایی از پوستر جشنواره علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» در دو بخش نمایشنامه‌نویسی و فیلم‌نامه‌نویسی، در یاسوج برگزار شد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین از تدبیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان درزمینهٔ پیش‌بینی این دو جشنواره علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز در قالب جشنواره «فجر تا فجر» تقدیر و تشکر کرد.

حجت‌الاسلام رضا قاسمی گفت: «اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با برگزاری نشستی با انجمن‌های فرهنگی و هنری استان کهگیلویه و بویراحمد، برنامه‌های ارزشمندی پیرامون جشنواره «فجر تا فجر» در دستور کار دارد و امروز آئین رونمایی از پوستر دو جشنواره در همین راستا برگزار می‌شود.»

وی اجرای این دو جشنواره را اقدامی ارزشمند دانست و اظهار امیدواری کرد رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سال ۱۴۰۱ رویکردی کاملاً نمازی، تربیتی، اخلاقی و بر اساس نیازهای فعلی جامعه برای جلوگیری از برخی از چالش‌های موجود در جامعه باشد.

حجت‌الاسلام قاسمی بر ضرورت حمایت از برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی درزمینهٔ نماز و فرهنگ و هنر تأکید کرد و افزود: «مستندسازی از برنامه‌های انجام‌گرفته در تمام بخش‌ها ازجمله نماز و ارائه گزارش در اجلاس استانی نماز یک ضرورت است.»

دبیر ستاد اقامه نماز استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین ضمن تسلیت اربعین حسینی، گفت: «جشنواره «فجر تا فجر» هرچند که طی تقویمی ارائه‌شده، ولی انتظار می‌رود بازخورد جشنواره‌های فرهنگی و هنری از طرف نهادها و دستگاه‌های فرهنگی ازجمله آموزش‌وپرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌ها را در جامعه شاهد باشیم.»

انصاری خاطرنشان کرد: «عملکرد دستگاه‌ها درزمینهٔ نماز باید مستندسازی و در سامانه سجا بارگذاری شود.»

 




مطالب مرتبط

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

با پایان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان، نمایش صحنه‌ای «پا برهنه در بهشت» به کارگردانی رضا فتوت‌خواه و نمایش‌های خیابانی «مجسمه» به کارگردانی میلاد حسین‌زاده و «آخرین نفس» به کارگردانی آرزو علیپور، به جشنواره تئاتر مناطق فجر معرفی شدند. هیئت داوران این رویداد، ...

|

پس از رقابت 10 نمایش صحنه‌ای و خیابانی

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر معرفی شدند
پس از رقابت 10 نمایش صحنه‌ای و خیابانی

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر معرفی شدند

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر، پنجشنبه 25 آبان به کار خود پایان داد و با رای داوران، نمایش‌های صحنه‌ای «خَن» به کارگردانی روح‌الله خدامی و «شازو» به کارگردانی قحطبه فخرایی و نمایش خیابانی «به سرعت‌گیر نزدیک می‌شوید» به کارگردانی حمید ظریف‌خواه به جشنواره تئاتر ...

|

نظرات کاربران