در حال بارگذاری ...

تمدید یک نمایش عروسکی در چهار فرهنگسرای تهران

‌اجرای نمایش عروسکی‌"چهار تا بز‌ی و یه گرگی" تمدید شد‌. به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر، این نمایش که از سوم اردیبهشت به طور همزمان در چهار فرهنگسرای تهران در حال اجرا است، به دلیل استقبال تماشاگران تا پایان اردیبهشت ماه جاری روی صحنه خواهد بود.

گروه نمایش‌«تی آرت» در تجربه‌ای نوین ‌یک نمایش کودک را با چهار گروه نمایشی متفاوت به طور همزمان در چهار فرهنگسرای تهران به روی صحنه برده است.
نمایش عروسکی‌«چهار تا بزی و یه گرگی» که روایتی مدرن از حکایت کهن و شیرین‌«بز زنگوله به پا» ست با بهره مندی از انیمیشن، عروسک های یکسان و اکت‌های مشابه بازیگران، تلاش دارد تجربه‌ای سینمایی از یک تئاتر را حداقل در قالب فرم برای کودکان در یک ساعت واحد در شمال، شرق و غرب تهران اجرا کند.
«داود بنی اردلان» و «سروناز نانکلی» به صورت مشترک کارگردانی این چهار نمایش را برعهده دارند که هر روز ساعت 6 بعدازظهر به طور همزمان در فرهنگسرای نیاوران، بانو، دختران و سلامت روی صحنه می‌رود.
اجرای این نمایش که تا 31 اردیبهشت تمدید شده‌ در تعامل و مشارکت با کودکان و تماشاگران و اظهارنظرها و آرای آن‌ها هر بار با تجربه‌ای تازه به پایان می‌رسد تا روح تئاتری اثر به مخاطب منتقل شود.
این نمایش داستان گرگی را روایت می‌کند که از پرواز با هواپیما جا مانده و به ناچار باید تا پرواز بعدی به خانه همبازی‌اش در نمایش «بز زنگوله به پا» برود. در فرهنگسرای نیاوران«آیه کیانپور»، «علی باروتی»، «سروناز نانکلی» و «آتوسا جاننثاری» در فرهنگسرای بانو «ساناز بیان»، «کیومرث قنبرزاده»، «نیما محبی» و «شقایق شکیبا» در فرهنگسرای دختران «مائده غدیری»، «شیوا تربندی»، «گلنوش معینی» و «پریسا پرلی» و در فرهنگسرای سلامت «سحر زرندی»، «سارا کامرانی»، «سپیده اقدامی»، «عاطفه عاطفه پور» و «نگین زمانی» بازیگری می‌کنند.
«سروناز نانکلی» ‌عروسک‌ها و«آنکیدو دارش» موسیقی این اثر را ساخته‌اند.