در حال بارگذاری ...

اجرای هشت نمایش در سومین و چهارمین روز از دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت ـ فتح خرمشهر

‌‌در سومین و چهارمین روز از دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت ـ فتح خرمشهر، ۸ نمایش از تهران، تربت حیدریه، ماهشهر و اهواز روی صحنه می‌روند.

به گزارش سایت ایران تئاتر، در دومین روز از برگزاری جشنواره تئاتر ملی مقاومت ـ فتح خرمشهر هفت نمایش در بخش مسابقه و یک نمایش در بخش غزه روی صحنه می‌رود.
در سومین روز نمایش"سایه روشن رویا" نوشته بهروز فیاضی و کارگردانی روزبه اختری ‌ساعت 16 در تالار شماره یک سینما نخل، نمایش"ما سه نفر" نوشته سیروس همتی و کارگردانی مسعود رحیم‌پور  ساعت 30/17 در تالار شماره دو سینما نخل، نمایش"دو چشم لیلا" نوشته و کارگردانی علی وطن‌دوست ساعت 19 در تالار فانوس هر سه از تهران و نمایش"شوچراغنه" نوشته مژگان سلطانی و کارگردانی هادی وکیلی از تربت حیدریه ساعت 30/20 در بخش مسابقه اجرا می‌شوند.
در چهارمین و آخرین روز از این جشنواره نمایش"فانوس‌های کور" نوشته سیدعلی موسویان به کارگردانی محمد بی‌ریا از تهران ساعت 16 در تالار شماره یک سینما نخل در بخش ویژه غزه، نمایش‌"درخت سیب گناهکار نیست" نوشته و کارگردانی سعید آلبوعبادی از ماهشهر ساعت 30/17 در تالار شماره دو سینما نخل، نمایش"بچه آهوها گریه می‌کنند" نوشته فریبا خادمی و کارگردانی سیروس اسنقی از تهران ساعت 19 در تالار فانوس و نمایش"اشک و آتش" نوشته و کارگردانی سعید بهروزی از اهواز ساعت 30/20 در بخش مسابقه اجرا می‌شوند.
دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت ـ فتح خرمشهر جمعه اول خرداد ماه با برپایی مراسم اختتامیه در خرمشهر پایان می‌یابد.