در حال بارگذاری ...

ازسرگیری فعالیت تئاتر مولوی از اواخر هفته

مدیر مرکز تئاتر مولوی اعلام کرد طی رایزنی با گروه‌های تئاتری، فعالیت و اجراهای این مجموعه از اواخر هفته جاری ازسرگرفته می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از مهر، امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره وضعیت ازسرگیری اجراهای گروه‌های تئاتری در این مجموعه خبر داد.

در ادامه فرازهایی از گفت‌وگو با امیرحسین حریری را می‌خوانید:

- به امید خدا با رایزنی‌هایی که با گروه‌ها انجام می‌دهیم و در صورتی که شرایط به‌گونه‌ای باشد که گروه‌ها بتوانند تبلیغات نمایش خود را انجام و شرایط برای بلیت‌فروشی فراهم شود، از اواخر هفته جاری اجراهای مرکز تئاتری ازسرگرفته می‌شود.

- سعی‌مان بر این است که از اواخر هفته جاری فعالیت مرکز تئاتر مولوی از سرگرفته شود اما فشاری روی گروه‌ها نمی‌آوریم تا ارزیابی لازم را برای جذب میزان مخاطبی که مدنظر دارند، انجام دهند. در واقع با گروه‌ها با نگاه تعاملی پیش می‌رویم.

- فراخوان مدرسه تئاتر مولوی آماده است و مترصد منتشر کردنش بودیم که به دلیل شرایط و وضعیتی که پیش آمد دست نگه داشتیم. قطعاً در مهر فراخوان را منتشر می‌کنیم تا ثبت‌نام‌ها انجام شود و در آبان جلسه انتخاب افراد از میان متقاضیان را انجام خواهیم داد.




مطالب مرتبط

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی منتشر شد

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی منتشر شد

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی به دبیری اتابک نادری، از سری برنامه‌های بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، با محوریت اجرای عمومی آثار نمایشی در دهه کرامت 1403 منتشر شد.

|

با تصویبِ شورای مدیران گروه‌های آموزشی هنرهای نمایشی دانشگاه‌ها

طرح «هفته‌های تخصصی تئاتر» در دانشکده‌های هنری اجرایی خواهد شد
با تصویبِ شورای مدیران گروه‌های آموزشی هنرهای نمایشی دانشگاه‌ها

طرح «هفته‌های تخصصی تئاتر» در دانشکده‌های هنری اجرایی خواهد شد

در دومین نشست شورای مدیران گروه‌های آموزشی هنرهای نمایشی دانشگاه‌های تخصصی مستقر در شهر تهران، تصویب شد طرح «هفته‌های تخصصی تئاتر» با حمایت اداره‌کل هنرهای نمایشی اجرایی شود.

|

نظرات کاربران