در حال بارگذاری ...
گفت‌وگو با بازیگر، کارگردان و طراح حرکت و فرم

نادر رجب‌پور: حالم رو به بهبودی است

نادر رجب‌پور بازیگر، طراح حرکت و فرم پیشکسوت هنرهای نمایشی از روند بهبودی شرایط جسمانی خود بعد از عمل جراحی خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر، نادر رجب‌پور نویسنده و کارگردان پیشکسوت تئاتر و بازیگر، طراح حرکت عرصه سینما و تلویزیون مدتی است دچار کسالت و بیماری شده که برای پرس‌وجو از شرایط این روزهایش به سراغش رفتیم و حالش را جویا شدیم.

این بازیگر و کارگردان پرسابقه تئاتر از روند بهبودی خود بعد از عمل جراحی خبر داد و گفت: «هفته گذشته به دلیل مشکلات جسمی تحت عمل جراحی قرار گرفته بودم که خوشبختانه این عمل با موفقیت انجام شد

او افزود: «در حال حاضر از بیمارستان مرخص شده‌ام و دوران نقاهت خود را در منزل سپری می‌کنم

رجب‌پور در پایان از دلتنگی خود به تئاتر و صحنه نمایش گفت: «بسیار دلتنگ صحنه شده‌ام و امیدوارم به‌زودی با بهبود شرایط جسمانی‌ام به صحنه تئاتر بازگردم

نادر رجب‌پور بازیگر، طراح، نویسنده و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون زاده ۱۳ اسفند ۱۳۳۱، تهران است.

او پس از دریافت مدرک فوق‌دیپلم هنر وارد عرصه هنر شد و فعالیت خود را در زمینه کارهای سینمایی، تلویزیونی و تئاتری آغاز کرد و به‌موازات حرفه بازیگری، در چندین پروژه سینمایی و تئاتری مسئولیت طراحی حرکات فرم و نمایشی را نیز به عهده داشته است.

نادر رجب‌پور کارگردانی نمایش‌های «تولد تا تولد»، «راز سرزمین»، «هفت اقلیم»، «زال و رودابه» و... را در کارنامه هنری خود دارد.

«دندون طلا»، «معرکه در معرکه»، «ریچارد سوم»، «آخر بازی» و... آثار شاخصی هستند که نادر رجب‌پور به عنوان طراح حرکت و فرم در آن حضور داشته است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران