در حال بارگذاری ...

مسعود دلخواه نمایشنامه« هفت کودک فلسطینی» را می‌نویسد

دکتر مسعود دلخواه که سال گذشته نمایش« دریاچه پنهان» را روی صحنه برد، هم اکنون در حال نگارش نماشنامه« هفت کودک فلسطینی» است. دلخواه در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر گفت:«مذاکراتی را درباره این نمایشنامه با مرکز هنرهای نمایشی انجام داده‌ام و در حال حاضر پیگیر کارهای پروژه هستم.»

وی افزود:«نگارش این نمایشنامه احتمالاً تا 2 ماه دیگر ادامه خواهد داشت، چون پروژه عظیمی است و با مشاوره هنرمندانی چون محمدرضا خاکی و... ‌شکل نهایی خود را پیدا خواهد کرد. من هم در حال حاضر مشغول جمع‌آوری اسناد و مدارک‌ پروژه هستم.»
دلخواه که سال گذشته نمایشنامه"هفت کودک یهودی" نوشته کارل چرچیل را ترجمه کرده، تصریح کرد:«‌نمایشنامه"هفت کودک فلسطینی" در واقع مکمل نمایشنامه"هفت کودک یهودی" خواهد بود و نام آن ‌احتمالاً"هفت کودک یهودی، هفت کودک فلسطینی" است و در مورد اتفاقاتی است که در غزه رخ می‌دهد. در واقع نمایشنامه"هفت کودک یهودی" که من ترجمه کرده‌ام، بخشی از این نمایشنامه‌ای است که در حال حاضر در حال نگارش آن هستم.»
این مدرس دانشگاه در مورد بازیگران ‌و زمان اجرای اثر توضیح داد:«زمان و محل اجرای این نمایش بعد از پایان نگارش آن مشخص می‌شود و بازیگران هم هنوز مشخص نشده‌اند ولی قطعاً از بازیگران به نام و حرفه‌ای برای ایفای نقش در این نمایش دعوت خواهد شد.»