در حال بارگذاری ...
تصادف مرگبار بازیگر نمایشنامه‌های دل شورز

لسلی جردن درگذشت

لسلی جردن بازیگر و چهره‌ مشهور فضای مجازی در ۶۷ سالگی در تصادف جان باخت.

به گزارش ایران‌ تئاتر، لسلی جردن هنگام رانندگی کنترل خودرو را از دست می‌دهد و با ساختمان کنار خیابان تصادف می‌کند. پیش‌بینی می‌شود که او هنگام رانندگی دچار مشکلی چون حمله قلبی شده که باعث از دست رفتن کنترل ماشین شده است.

جردن چهره‌ای نمادین در تلویزیون بود و با بازی در سریال‌هایی چون «بوستون پابلیک»، «داستان ترسناک آمریکایی» و «ویل و گریس» شناخته می‌شد. او سال ۲۰۰۶ برنده جایزه امی هم شده بود.
این بازیگر پای ثابت نمایشنامه‌های دل شورز هم بود و در نمایش‌هایی چون «زندگی‌های کثیف» روی صحنه ظاهر می‌شد.

نخستین اجرای تک‌نفره جردن در صحنه تئاتر با نمایش «کوری هیستریک و دیگر تراژدی‌های جنوبی که تا کنون زندگی مرا آزار داده» رقم خورد. این نمایش برای چند ماه در سالن نمایش سوهو روی صحنه بود. او اخیراً در نمایش «بگو سیب، زندگی من جلوی دوربین» بر صحنه ظاهر شده بود.

با وجود این سابقه در تئاتر و تلویزیون جردن بیشترین شهرتش را مدیون صفحه کوچک گوشی‌های موبایل است. ویدئوهای اینستاگرامی او در دوران همه‌گیری کرونا شهرت زیادی برایش به ارمغان آورد.
 
منبع:‌ تئاترمانیا




مطالب مرتبط

طوفان درگذشت

طوفان درگذشت

رضا صفایی‌پور، معروف به طوفان، بازیگر پیشکسوت سینما و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت، پس از یک دوره درگیری با بیماری پارکینسون، روز یکشنبه 26 آذر درگذشت.

|

اکبر احمدی درگذشت

اکبر احمدی درگذشت

اکبر احمدی که سابقه بازی در مجموعه‌های تلویزیونی «ولایت عشق»، «مختارنامه»، «شاهگوش»، «دندون طلا»، «سرزمین کهن» و «سلمان فارسی» را داشت، نیمه‌شب پنجشنبه دوم آذر، بر اثر عارضه قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران، چشم از جهان فروبست.

|

حسن همتی بازیگر تئاتر درگذشت

حسن همتی بازیگر تئاتر درگذشت

حسن همتی، کوتاه قامت‌ترین بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران، روز چهارشنبه سوم آبان بر اثر ایست قلبی در تهران درگذشت.

|

آتیلا پسیانی درگذشت

آتیلا پسیانی درگذشت

آتیلا پسیانی، هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان، پس از یک دوره مبارزه با بیماری سرطان، امروز (جمعه 14 مهر) چشم از جهان فروبست.

|

نظرات کاربران