در حال بارگذاری ...
فرزند هوشنگ هیهاوند خبر داد

علی هیهاوند: خوشبختانه حال پدر بهتر است

علی هیهاوند، فرزند بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر ایران هوشنگ هیهاوند درباره روند بهبودی او که به دلیل شرایط نامساعد جسمی در بیمارستان امید تهران بستری شده بود خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر، هوشنگ هیهاوند، نویسنده، بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر ایران است که فعالیت خود را از سال های آغازین دهه پنجاه در تئاتر شروع کرد.

نمایش های «مکبث»، «پرده های نیلگون»، «زیباترین گل های قالی» و «صبح غریب» تنها تعدادی از آثار نمایشی است که هیهاوند با بازی در آن‌ها میزبان نگاه مخاطبان بوده است.

این هنرمند با همراهی مجید سرسنگی در دهه شصت اقدام به تاسیس مرکز تئاتر تجربی دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران کرد و به مدت چهارسال عضو هیئت رییسه این مرکز بود.

دریافت چندین جایزه بازیگری و کارگردانی از دیگر افتخارات این بازیگر پیشکسوت به شمار می‌آید.

این بازیگر به تازگی به دلیل شرایط نامساعد جسمی در بیمارستان امید تهران بستری شده است.

علی هیهاوند، فرزند این بازیگر و کارگردان درباره دلیل بستری شدن پدرش در گفت‌وگو با خبرنگار ایران تئاتر گفت: «ما برای مراسم اختتامیه بخش تئاتر خیابانی هجدهمین جشنواره تئاتر مقاومت به یزد رفته بودیم که پس از بازگشت از سفر حال پدر بد شد و به بیمارستان منتقل شدند.»

او ادامه داد: «ایشان دو روز کامل به علت پایین بودن سطح هوشیاری بیهوش بودند اما خوشبختانه روز سه‌شنبه سوم آبان هوشیاری خود را به دست آوردند.»

هیهاوند در پایان گفت: «خوشبختانه حال پدر بهتر است و کاملا به هوش آمده‌اند و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.»  

گفت‌وگو: نگار امیری




مطالب مرتبط

طوفان درگذشت

طوفان درگذشت

رضا صفایی‌پور، معروف به طوفان، بازیگر پیشکسوت سینما و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت، پس از یک دوره درگیری با بیماری پارکینسون، روز یکشنبه 26 آذر درگذشت.

|

اکبر احمدی درگذشت

اکبر احمدی درگذشت

اکبر احمدی که سابقه بازی در مجموعه‌های تلویزیونی «ولایت عشق»، «مختارنامه»، «شاهگوش»، «دندون طلا»، «سرزمین کهن» و «سلمان فارسی» را داشت، نیمه‌شب پنجشنبه دوم آذر، بر اثر عارضه قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران، چشم از جهان فروبست.

|

کانون تئاتر دانشگاهی، حمله به دانشجویان و استادان در آمریکا را محکوم کرد

کانون تئاتر دانشگاهی، حمله به دانشجویان و استادان در آمریکا را محکوم کرد

کانون تئاتر دانشگاهی انجمن هنرهای نمایشی ایران، طی انتشار بیانیه‌ای، اقدام پلیس آمریکا در حمله به دانشجویان را محکوم کرد و آن را رفتار دوگانه مدعیان دموکراسی با نخبگان دانشگاهی دانست.

|

نظرات کاربران