در حال بارگذاری ...

”رومئو و ژولیت” به شیوه تئاتر سنتی در جشنواره ارمنستان اجرا می‌شود

نمایش"رومئو و ژولیت" به شیوه تئاتر سنتی در جشنواره آرم مونو در ارمنستان حضور می‌یابد. به گزارش سایت ایران تئاتر،‌جشنواره آرم مونو یا جشسنواره جهانی شسکسپیر هر سال در ارمنستان برگزار می‌شود و حسن عظیمی دومین سال پیاپی است که در این جشنواره حضور می‌یابد.

وی که‌ سال گذسشته با نمایش"هملت" در این جشنوراه حضور داشت، امسال نیز"رومئو و ژولیت" را در این جشنواره به شیوه سیاه بازی‌ روی صحنه می‌برد.
عظیمی در گفت‌و‌گو‌‌ با سایت ا‌یران تئاتر گفت:«با توجه به استقبالی که از نمایش "هملت" در جشنواره سال گذشته به عمل آمد، امسال برای نمایش"رومئو و ژولیت" از ما دعوت شد.»
وی همچنین افزود:«قصد داریم این نمایش را در تالار سنگلج نیز اجرای عمومی کنیم، اما هنوز زمان اجرا قطعی نشده است.»
در این نمایش بازیگرانی چون علی صادقی‌خواه در نقش رومئو، بهاره ارجمند در نقش ژولیت، احمد مهرابی در نقش سیاه، افسانه ذاکری در نقش جولی و حسن عظیمی در نقش تیبالد بازی خواهند کرد.
عظیمی سال گذشته نیز با اجرای‌"هملت" به شیوه سنتی علاوه بر جشنواره آرم مونو در ارمنستان، در جشنواره‌های فرانسه و اسپانیا نیز حضور پیدا کرد.
جشنواره آرم مونو ارمنستان شهریور ماه برگزار می شود و نمایش "رومئو و ژولیت" نیز 25 شهریور در این جشنواره روی صحنه خواهد رفت.
همچنین حسن عظیمی در حال حاضر مشغول آماده کردن نمایشی با عنوان "بهرام و گل اندام" برای مرحله بازبینی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی سنتی است.