در حال بارگذاری ...

داوران سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان زنجان معرفی شدند

امرالله حسنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان زنجان اسامی داوران این جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از زنجان، با صدور احکامی جداگانه از سوی امرالله حسنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان زنجان، مهدی کاموس، علی آقاجانلو و حمیدرضا قزلباش به عنوان داوران این دوره از جشنواره انتخاب و معرفی شدند.

در متن این احکام آمده : 

نظر به سوابق ارزشمند جنابعالی در حوزه هنرهای نمایشی  به موجب این حکم به عنوان عضو هیأت داوران سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان زنجان (1 لغایت 3 آذرماه 1401) منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از درگاه ایزد منان و همکاری سایر عوامل اجرایی در برگزاری هرچه شکوهمند این رویداد مهم موفق و مؤید باشید.

سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان زنجان با حضور و رقابت 6 اثر از چهار شهرستان استان زنجان از اول لغایت سوم آذر ماه 1401 برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت انتخاب جشنواره تئاتر زنجان

حسین رحمانی‌زاده: شاهد گسست نسلی در تئاتر استان هستیم
گفت‌وگو با عضو هیئت انتخاب جشنواره تئاتر زنجان

حسین رحمانی‌زاده: شاهد گسست نسلی در تئاتر استان هستیم

حسین رحمانی‌زاده، عضو هیئت انتخاب جشنواره تئاتر استان زنجان، می‌گوید هنرمندان جوان و پیشکسوتان هنرهای نمایشی، ارتباط چندانی با هم ندارند و برای همین در تئاتر زنجان، گسست نسلی به وجود آمده است.

|

نظرات کاربران