در حال بارگذاری ...

”قصیده شب نمناک” در خانه نمایش اجرا می‌شود

با پایان یافتن اجرای‌"زیباترین چشم‌ها از آن او بود" به کارگردانی فرشید گویلی، نمایش"قصیده شب نمناک" به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی درخانه نمایش‌ روی صحنه می‌رود.

به گزارش سایت ایران تئاتر، این نمایش داستان خانواده‌ای را بازگو می‌کند که پدر خانواده فوت کرده ‌و خانواده با شرایط اقتصادی بدی روبه‌روست و نیازهای آنان با این شرایط سازگار نیست.
در این نمایش که از 17 خرداد ساعت 18:30 در خانه نمایش اداره تئاتر روی صحنه می‌رود، بازیگرانی چون گیتی قاسمی، پوریا سیار، شبنم خزلی، محمد حسینی و یعقوب صباحی بازی می‌کنند.
علی ثقفی کارگردان این نمایش در گفت‌و‌گویی با سایت ایران تئاتر گفت:«این نمایش سعی دارد به ثبت نزدیکترین واقعیت‌های موجود در این شهر بپردازد و علت‌های آن را ریشه‌یابی کند. تلاشی است برای تاریخ‌نگاری روابط شهری از لحاظ زبانی و فرهنگی در دهه 80.»
گفتنی است این نمایش در دهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی به صحنه رفته و جوایز متن برگزیده و کارگردانی و بازیگری مرد را دریافت کرده است.
همچنین نمایشنامه این اجرا برنده مسابقه ادبیات نمایشی در سال 87 در بخش متون چاپ شده، مسابقه نمایشنامه‌نویسی اکبر رادی در سال 86  و مسابقه نمایشنامه‌نویسی استان تهران در همان سال‌ شده است.