در حال بارگذاری ...
در آخرین روز اجراهای بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران

آثار بخش ویژه سردار قاسم سلیمانی اجرا می‌شود

در آخرین روز اجراهای بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران ۴ اثر در بخش تولیدات ویژه سردار قاسم سلیمانی به رقابت می‌پردازند.

به گزارش ایران تئاتر، در آخرین روز از اجراهای بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران (5 آذرماه) ۴ اثر در بخش تولیدات ویژه سردار قاسم سلیمانی اجرا می‌شود.

امروز در پردیس تئاتر تهران، نمایش «این و آن» نوشته مهدی صالحیار به کارگردانی محمد احمدی از شهرستان پاکدشت ساعت 14:30 و 16:30 در سالن استاد علی نصیریان، نمایش «پرواز با بال‌های سوخته» نوشته مهدی اکبری به کارگردانی محمد ستوده از شهرستان پاکدشت ساعت 15:30 و 17:30 در سالن استاد داوود رشیدی، نمایش «نذر عباس» نوشته و کاری از محمد یزدی از شهرستان ملارد ساعت 16:30 و 18:30 در سالن استاد مشایخی و نمایش «عقیق» نوشته شهرام سلطانی به کارگردانی سیدامیر حسینی از شهرستان قدس ساعت 17:30 و 19:30 در سالن استاد محمود استادمحمد به اجرا در می‌آید.

این بخش با حمایت حوزه هنری استان تهران و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران برنامه‌ریزی شده است.

گفتنی است آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران ششم آذرماه ساعت 17:30 در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی» تمدید شد

مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی» تمدید شد

خانه موزه خیمه‌شب‌بازی ایران به‌منظور گردهمایی و رقابت سازنده هنرمندان خیمه‌شب‌بازی و ارتقا سطح کیفی این‌گونه نمایش سنتی ایرانیف مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تمدید کرد.

|

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد دو وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، در جریان تخریب ساختمان کناری تماشاخانه سنگلج قرار گرفته‌اند و این موضوع حساس، به دقت و سرعت در حال پیگیری است.

|

نظرات کاربران