در حال بارگذاری ...
به کارگردانی امیرعلی ‌ابراهیمی

نمایش «قلندرو» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت

نمایش «قلندرو» به کارگردانی امیرعلی ‌ابراهیمی از فردا ۹ آذر تا ۹ دی در پردیس تئاتر شهرزاد از ساعت ۱۸:۰۰ روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «قلندرو» به نویسندگی علی ‌محمدنژاد و هانیه ‌بهاری و کارگردانی امیرعلی ‌ابراهیمی از فردا (9 آذر) در سالن شماره 3 پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

در این نمایش علی ‌محمدنژاد، گندم ‌محمدی، محمد ‌(کوروش) ‌علیزاده، نیلوفر ‌زینلی، الهه ‌کوه‌بر، یحیی ‌ایزدپناه، علی ‌تیمورفامیان ‌اصل، عسل ‌(ژابیز) ‌شهبازی، هلما ‌بهشتی و سیاوش ‌مشتاقی به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه نمایش «قلندرو» آمده است: «دستم رو فشار دادی، گرمای دستت توی خونم چرخید و به قلبم رسید. تپید، گفتی: ما آدم‌ها به خاطر ترس‌هامونه که زنده‌ایم، از همون انسان نخستینش حساب کن اونایی که از یه صدای خیلی دور ترسیدن، فرار کردن و زنده موندن، اونایی که رفتن کشف کنن مردن. اونایی که نترسیدن مردن... اونایی که نترسیدن مردن.»

کیمیا ‌بهشتی (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)، امیرعلی ‌ابراهیمی (روایت‌گر)، محمد ‌(کوروش) ‌علیزاده (سرپرست گروه کارگردانی)، سامان ‌مهدی‌زاده، آزاده ‌صالحی (گروه کارگردانی)، امیرعلی ‌ابراهیمی (طراح نور)، الهه ‌کوه‌بر (طراح پوستر، بروشور و محتوای تبلیغاتی)، dreamers (موسیقی) و امید ‌خاکپور (عکاس) دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

نمایش «قلندرو» از 9 آذر تا 9 دی در سالن شماره 3 پردیس تئاتر شهرزاد از ساعت 18 روی صحنه خواهد رفت، علاقه‌مندان برای تماشای این اثر نمایشی می‌توانند از سایت تیوال اقدام به خرید بلیت کنند.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «راهنمای جامع هیولا شدن»

مهدی محبعلی: هراس مخاطب، تغذیه‌کننده نمایش ماست
گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «راهنمای جامع هیولا شدن»

مهدی محبعلی: هراس مخاطب، تغذیه‌کننده نمایش ماست

مهدی (سهاب) محبعلی، نویسنده و کارگردان تئاتر، ترس مخاطب را خوراک و تغذیه‌کننده «راهنمای جامع هیولا شدن» دانست و گفت حوادث واقعی، تاثیرات منفی زیادی روی جامعه می‌گذارد اما مهم است که از این ترس و رنج؛ نیرویی کامل‌تر برای کنترل هیولای درون خودمان بسازیم.

|

نظرات کاربران