در حال بارگذاری ...
معاون هنری‌،سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز مطرح کرد:

سیدمحمود سرباز: جشنواره تئاتر البرز ظرفیت‌های فرهنگی بومی منطقه را به رخ خواهد کشید

سیدمحمود سرباز با اشاره به اهمیت جایگاه ارزشی و هدفمند یازدهمین جشنواره تئاتر البرز گفت: برگزاری یازدهمین دوره جشنواره تئاتر استان البرز ظرفیت‌های فرهنگی - بومی و مولفه‌های قوی و جغرافیایی این استان را به رخ خواهد کشید. 

سیدمحمود سرباز در حاشیه برگزاری یازدهمین جشنواره تئاتر استان البرز به خبرنگار ایران تئاتر در استان البرز گفت: برپایی یازدهمین جشنواره تئاتر استان البرز سرآغازی برای رشد داشته‌ها و بضاعت تلاش‌های‌مان در عرصه هنری است. افزایش بضاعت و تلاش‌مان در تئاتر استان البرز و البته توجه به تجربه حاصل‌شده از گذشته‌ها، روزهای پر از امید و موفقیتی را پیش روی‌مان ترسیم می‌کند.

او با اشاره به اهمیت اهتمام به همدلی و ضرورت تقویت اراده‌های هنری تصریح کرد: قرار ما با هنرمندان معطوف به تلاش برای تقویت همدلی و انسجام بیشتر در گردهمایی نمایشی برای ساماندهی و رونق اجراهای عمومی بهتر است. 

سیدمحمود سرباز در ادامه توضیح داد: یازدهمین دوره از جشنواره تئاتر استان البرز ظرفیت‌های فرهنگی بومی، مولفه‌های قوی و جغرافیایی این استان را به رخ خواهد کشید. 

معاون هنری،سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: امیدواریم پس از نزدیک به سه سال تعطیلی سال‌های نمایش چراغ تئاتر تا ابد روشن و ماندگار باشد. 




نظرات کاربران