در حال بارگذاری ...

آیین رونمایی از پوستر سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان برگزار شد

آیین رونمایی از پوستر سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، دبیر جشنواره، هنرمندان و اصحاب رسانه در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، آیین رونمایی از پوستر سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان با حضور حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، سیدامین سپهریان دبیر جشنواره، جمعی از مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های میزبان جشنواره، هنرمندان تئاتر استان خوزستان و اصحاب رسانه روز سه شنبه 8 آذرماه 1401 ساعت 10 صبح در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان برگزار شد.

سیدامین سپهریان دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان درآیین رونمایی از پوستر جشنواره اظهار کرد: این دوره از جشنواره یادمان استاد فقید سعید بهروزی، کارگردان، نویسنده و منتقد شاخص استان خوزستان و گزارشگر دفاع مقدس است که آذر سال جاری در خوزستان برگزار می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، هدف از برگزاری این رویداد را ارتقای سطح کیفی نمایش استان، حمایت از تولید آثار فاخر و ارزشمند نمایشی و کاهش آسیب‌های اجتماعی، شعار سال، ارتقای نهاد خانواده، همگرایی کلی بهره‌گیری از جریانات روز تئاتر جهان و استفاده از بسترهای فرهنگی در جهت توسعه تئاتر استان خوزستان عنوان کرد.

او با بیان اینکه این جشنواره 11 تا 14 آذر به مدت چهار روز به صورت غیرمتمرکز در شهرستان‌های اهواز، شوشتر، بهبهان، شوش، ماهشهر، بندرامام خمینی(ره) و باغملک برگزار می‌شود افزود: اختتامیه این مراسم 15 آذرماه 1401 در تالار آفتاب اهواز برگزار می‌شود.

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان توسط رسول حق‌جو گرافیست مطرح خوزستانی طراحی شده است.




مطالب مرتبط

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» از اندیمشک، «سایلنت هملت؛ سایلنت» و «رسم‌الخط» اهواز و در بخش خیابانی نمایش «درد و ایده» از اهواز و نمایش «قهرمان غریب» از سوسنگرد به جشنواره منطقه‌ای ...

|

ساسان شکوریان، کارگردان نمایش «شاماران»:

سازمان تئاتر می‌تواند هنرمندان کشور را منسجم کند
ساسان شکوریان، کارگردان نمایش «شاماران»:

سازمان تئاتر می‌تواند هنرمندان کشور را منسجم کند

ساسان شکوریان که نمایش «شاماران» را از بهبهان به تماشاخانه سنگلج تهران آورده، معتقد است برای ساماندهی فعالیت‌ هنرمندان سراسر کشور، راه‌اندازی سازمان تئاتر ایران، امری ضروری است.

|

در گفت‌و‌گو با سیدصادق فاضلی، کارگردان نمایش «آرش، روایتی دیگر» مطرح شد

20 سال انتظار کارگردان خوزستانی برای اجرای اثری از بهرام بیضایی
در گفت‌و‌گو با سیدصادق فاضلی، کارگردان نمایش «آرش، روایتی دیگر» مطرح شد

20 سال انتظار کارگردان خوزستانی برای اجرای اثری از بهرام بیضایی

سیدصادق فاضلی، کارگردان نمایش «آرش، روایتی دیگر» که در اهواز روی صحنه است، می‌گوید برای اقتباس از اثر بزرگ بهرام بیضایی و به صحنه بردن آن، 20 سال انتظار کشیده است.

|

نظرات کاربران