در حال بارگذاری ...
توسط نشر ثالث

دو نمایشنامه «رقص جنگل‌ها» و «مرداب‌نشینان» منتشر شد

دو نمایشنامه «رقص جنگل‌ها» و «مرداب‌نشینان» درباره پیچیدگی‌های شخصیت انسان در دل دورانی از تاریخ است که توسط نشر ثالث در ۲۰۴ صفحه منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

به گزارش ایران تئاتر، دو نمایشنامه «رقص جنگل‌ها» و «مرداب نشینان» به نویسندگی وله سوینکا و ترجمه محمد حفاظی توسط نشر ثالث منتشر و راهی بازار کتاب شد.

آثار سوینکا زندگی را ارج می‌نهند و تمامی نیروهای مرگ‌زا و بازدارنده حیات را مردود می‌دانند و محکوم می‌کنند. این نیروهای مرگ‌آور سرکوب جزئی تمایلات درونی تا تلفات کلی جنگ را در بر می‌گیرند و همین جنبه از آثار سوینکاست که آن‌ها را آشکارا با دنیای نوین پیوند می‌دهد.

«رقص جنگل‌ها» و «مرداب‌نشینان» تلاشی برای بازنمود پیچیدگی‌های شخصیت انسان در دل دورانی از تاریخ است. دستاورد این تلاش، نمایشنامه‌ای پیچیده با قابلیت‌ها و امکانات بالقوه برای اجرا در صحنه است. این نمایشنامه هشداری درباره بی‌خیالی اخلاقی و گریز از واقعیت است.

کتاب نمایشنامه «رقص جنگل‌ها» و «مرداب نشینان» در ۲۰۴ صفحه از نشر ثالث منتشر شده است.




مطالب مرتبط

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

در آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی اقتباسی چهارراه فاطمه داودی مازندرانی و مرجان فخار نویسندگان نمایشنامه «گنج پنجم» از دو استان تهران و مرکزی در رتبه سوم، مهدی یزدانی نویسنده نمایشنامه «خسرو شیرین شاپور» از استان تهران در رتبه دوم قرار گرفتند و دیپلم ...

|

زندگی هنری ادنا زینلیان کتاب شد

زندگی هنری ادنا زینلیان کتاب شد

کتاب «صحنه عشق من است» که به زندگی و فعالیت‌های ادنا زینلیان هنرمند و مدرس تئاتر در حوزه طراحی لباس می‌پردازد به‌زودی منتشر خواهد شد.

|

اتابک نادری مطرح کرد

میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند
اتابک نادری مطرح کرد

میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند

اتابک نادری، مدیر سابق تماشاخانه سنگلج و مسئول پیگیری «طرح توسعه سنگلج» از تخریب ساختمان مجاور و نادیده‌گرفتن طرح توسعه این بنای ملی ابراز تاسف کرد و خواستار رسیدگی سازمان میراث فرهنگی به این موضوع شد.

|

نظرات کاربران