در حال بارگذاری ...
در پردیس تئاتر شهرزاد

«لوکوموتیو» و «ابط الجوزا» خوانش می‌شوند

دو نمایشنامه‌خوانی «لوکوموتیو» و «ابط الجوزا» این هفته روزهای ۲۴ و ۲۵ آذر در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایشنامه‌های «لوکوموتیو» به نویسندگی رضا ‌کنگازیان و کارگردانی سعید کریم‌زاده و «ابط الجوزا» نوشته و کار رضا کنگازیان روزهای ۲۴ و ۲۵ آذر در سالن شماره سه پردیس تئاتر شهرزاد خوانش می‌شوند.

«لوکوموتیو» 

نمایشنامه‌خوانی «لوکوموتیو» به نویسندگی رضا ‌کنگازیان و کارگردانی سعید کریم‌زاده پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ آذرماه ساعت ۲۰:۳۰ در سالن شماره سه پردیس تئاتر شهرزاد نمایشنامه‌خوانی خواهد شد.

ثنا عابدی، آوا ‌آزاد، احسان شاه‌کرمی، یاسین اروجی، فرشاد کریمی، فریماه صفری و سعید ‌کریم‌زاده اجراخوان‌های این اثر هستند.

در خلاصه نمایشنامه آمده است: «شما مسافرین واگن آخر این قطار جادویی هستید و در انتها باید انتخاب کنید. درهای سمت چپ یا راست؟»

آیلار ربیعی (صحنه‌خوان)، رضا ‌کنگازیان (مشاور کارگردان)، ماریان مؤید (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، نیما ‌همتی (موسیقی)، سحر فولادی (عکاس)، علی مزروعی (گرافیست) و صدرا ‌صباحی (روابط‌ عمومی) عوامل این نمایش هستند.

«ابط الجوزا» 

نمایشنامه‌خوانی «ابط الجوزا» نوشته و کار رضا کنگازیان پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ آذر ساعت ۲۱:۳۰ در سالن شماره سه پردیس تئاتر شهرزاد با حضور ماریان مؤید، مهری حسینی، مجید ‌بدیع‌‌زاده، سعید ‌کریم‌‌زاده، امیرحسین ‌شیربان‌‌شاهی، آیلین رناسی، شیوا عباسی و احسان شاه‌کرمی خوانده خواهد شد.

در خلاصه داستان «ابط الجوزا» آمده است: «به‌زودی شاهد مرگ کسی خواهیم بود که تنها شاهد زنده‌ خلقت بر زمین است و در انتها مرگ سرنوشت‌ساز زندگی است!»

آریا شیراسماعیلی (دستیار کارگردان)، آیلار ربیعی (صحنه‌خوان)، هدیه سیفی (منشی صحنه)، علی مزروعی (گرافیست)، نیما و ماهان همتی (موسیقی)، سحر فولادی (عکاس) و صدرا صباحی (روابط عمومی) عوامل این اثر نمایشی هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این دو نمایشنامه‌خوانی را از سایت تیوال تهیه کنند.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

با انتشار یک فراخوان و اهدای جایزه‌ای ویژه اعلام شد

جشنواره‌های وزارت ارشاد را نقد کنید
با انتشار یک فراخوان و اهدای جایزه‌ای ویژه اعلام شد

جشنواره‌های وزارت ارشاد را نقد کنید

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار فراخوانی از قدردانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارایه بهترین نقدها با موضوع جشنواره‌های برگزارشده و عملکرد این وزارت خانه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

|

روزهای پایانی بهمن 1402 با نمایشنامه‌خوانی در تهران

میزبانی تئاتری‌ها با «کیک پنیر و آلبالو» و «درخت خرمالو»
روزهای پایانی بهمن 1402 با نمایشنامه‌خوانی در تهران

میزبانی تئاتری‌ها با «کیک پنیر و آلبالو» و «درخت خرمالو»

نمایشنامه‌خوانی‌های «ترور»، «سمفونی درون بطری»، «ادموند»، «کیک پنیر و آلبالو»، «درخت خرمالو»، «کورالین» و «طغیان» از جمله آثاری هستند که در روزهای پایانی بهمن 1402 روی صحنه می‌روند.

|

نظرات کاربران