در حال بارگذاری ...

خوانش «شهود» و «خون می‌جوشد» در سومین روز بخش نمایشنامه‌خوانی «صاحبدلان»

«شهود» و «خون می‌جوشد» در سومین روز برگزاری بخش نمایشنامه‌خوانی رویداد «صاحبدلان» در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر خوانش شدند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، روز گذشته (سه شنبه 22 آذر) بخش نمایشنامه‌خوانی دوازدهمین دوره سراسری و اولین دوره بین‌المللی تئاتر «صاحبدلان» با دو نمایش «شهود» و «خون می‌جوشد» برگزار شد.

نمایش «شهود» به نویسندگی حسین نوری با کارگردانی غلامحسین شاه‌علی ساعت 17 به مدت 50 دقیقه و نمایش «خون می‌جوشد» به نویسندگی و کارگردانی حسین احمدخانی ساعت 18:30 با مدت زمان 60 دقیقه میزبان مخاطبان بخش نمایشنامه‌خوانی رویداد «صاحبدلان» در سومین روز برگزاری این رویداد بود.

نمایشنامه‌خوانی رویداد «صاحبدلان» از روز یکشنبه 20 آذرماه به دبیری محمود فرهنگ در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با دبیر جشنواره چهل‌ودوم تئاتر فجر

مهدی حامدسقایان: جامعه به هنرمندان توان‌یاب احتیاج دارد
گفت‌وگو با دبیر جشنواره چهل‌ودوم تئاتر فجر

مهدی حامدسقایان: جامعه به هنرمندان توان‌یاب احتیاج دارد

دبیر چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر با اشاره به توانمندی بالای هنرمندان توان‌یاب، می‌گوید افراد دچار معلولیت، با حضور قدرتمند در این جشنواره، می‌توانند مهارت‌ها و توانمندی‌های بالای خودشان را به نمایش بگذارند و اعلام کنند که اجتماع به حضور و افکار و اندیشه‌های آن‌ها ...

|

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

نمایش محیطی «من نوید نیستم!» به کارگردانی سیدعلی خوشرو برای دور دوم اجرا در کافه‌تریای قشقایی تئاتر شهر پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

|

نظرات کاربران