در حال بارگذاری ...

«پنچری» به صحنه می‌آید

نمایش «پنچری» به دراماتورژی و کارگردانی احسان ناجی از اول دی در پردیس ‌تئاتر ‌شهرزاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «پنچری» به نویسندگی فردریک دورنمات با ترجمه حمید ‌سمندریان و دراماتورژی و کارگردانی احسان ناجی از اول دی در سالن شماره 3 پردیس ‌تئاتر ‌شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

شهرام ‌عبدلی، حمید مهین‌دوست، رامین ‌پرچمی، پوریا ‌عبدی، علی عطایی حور و سارا مداح بازیگران نمایش «پنچری» هستند.

در خلاصه این نمایش آمده است: «مردی که هنگام گشتن به دنبال یافتن جایی برای حل مشکل پنچری اتومبیل خود پا به روستایی می‌گذارد و داستانی اسرارآمیز و غیرقابل تصور شبش را به صبح می‌رساند.»

محمد ملکی (تهیه‌کننده)، علی طهرانچی (طراح صحنه و طراح لباس)، طراح گرافیک، گیسو محمدزاده (طراح پوستر و طراح بروشور)، هانیه هوشمند (گریم)، سحر پرتوی‌کیان (دستیار اول کارگردان و برنامه ریز)، امیرعلی کشوردوست (دستیار دوم کارگردان و مدیر صحنه)، سارا مداح (موسیقی زنده)، احسان ناجی (انتخاب موسیقی)، سحر پرتوی‌کیان (عکاس) و نگار ملکی (امور مالی) دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

نمایش «پنچری» از اول دی تا ۵ بهمن ساعت ۲۰:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را در سایت تیوال تهیه کنند.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «راهنمای جامع هیولا شدن»

مهدی محبعلی: هراس مخاطب، تغذیه‌کننده نمایش ماست
گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «راهنمای جامع هیولا شدن»

مهدی محبعلی: هراس مخاطب، تغذیه‌کننده نمایش ماست

مهدی (سهاب) محبعلی، نویسنده و کارگردان تئاتر، ترس مخاطب را خوراک و تغذیه‌کننده «راهنمای جامع هیولا شدن» دانست و گفت حوادث واقعی، تاثیرات منفی زیادی روی جامعه می‌گذارد اما مهم است که از این ترس و رنج؛ نیرویی کامل‌تر برای کنترل هیولای درون خودمان بسازیم.

|

نظرات کاربران