در حال بارگذاری ...
از فردا روی آنتن می‌روند

معرفی چهار سریال رادیویی جدید رادیو نمایش

«نقل عشق مجدالدین»، «از ماست که بر ماست»، «یکی برای همه» و «پرواز سرنوشت» چهار سریال رادیویی جدید هستند که از فردا، دهم دی از شبکه رادیویی نمایش پخش خواهند شد.

به گزارش ایران تئاتر، این هفته از آنتن شبکه رادیویی نمایش، بخش چهار سریال رادیویی آغاز خواهد شد. «نقل عشق مجدالدین»، «از ماست که بر ماست»، «یکی برای همه» و «پرواز سرنوشت»، عناوین سریال‌هایی هستند که از دهم دی روی آنتن شبکه رادیویی نمایش خواهند رفت.

«نقل عشق مجدالدین» داستان مرشدی است که نذر کرده در هزار و یک منزل نقل بگوید تا گم شده اش را بیابد. این مجموعه رادیویی به نویسندگی حسین تفنگدار و کارگردانی بهرام سروری نژاد، از دهم دی ساعت 1:30 بامداد از شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شود.

«از ماست که بر ماست» به نویسندگی معصومه پاکروان، سردبیری ملیحه مرادی‌جعفری و کارگردانی مهدی نمینی‌مقدم درباره حاشیه ازدواج یک زوج جوان است که از دهم دی ساعت 2 بامداد روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

«یکی برای همه» به نویسندگی محمد احمدزاده و کارگردانی محمد پورحسن به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی می‌پردازد، این مجموعه رادیویی از روز شنبه دهم دی ساعت 23:30 از شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شود.

«پرواز سرنوشت» داستان جوانی است که رؤیای رفتن به اروپا را دارد اما در این مسیر با مشکلاتی مواجه می‌شود. این مجموعه رادیویی به نویسندگی جعفر غلامپور و کارگردانی سعیده فرضی از دهم دی، ساعت سی دقیقه بامداد روی آنتن شبکه رادیویی نمایش می‌رود.

این مجموعه‌های رادیویی با هنرمندی بازیگران، افکتورها، تهیه‌کنندگان و صدابرداران پیشکسوت رادیو نمایش تهیه و تولید شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران