در حال بارگذاری ...

معرفی هیأت داوران هشتمین مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر

هیأت داوران هشتمین مسابقه مطبوعاتی سالانه انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر معرفی شدند. به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر، بنا به اعلام این انجمن با پایان یافتن مهلت ارسال آثار متقاضی شرکت در هشتمین مسابقه سالانه انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر، اعضای هیأت داوران این دوره از مسابقه سالانه انجمن مذکور معرفی شدند.

بر همین اساس دکتر محمدحسین ناصربخت استاد دانشگاه در رشته تئاتر و سردبیر ماهنامه نمایش، دکتر مهرداد حجتی استاد دانشگاه در رشته علوم ارتباطات و سردبیر برنامه شب‌های روشن شبکه جهانی جام جم و حمیدرضا مدقق استاد دانشگاه در رشته خبرنگاری و سردبیر گروه علمی، فرهنگی و هنری شبکه جهانی خبر داوری این دوره از مسابقه مطبوعاتی سالانه انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر را بر عهده خواهند داشت؛ ضمن آن که سیامک زمردی‌مطلق رئیس انجمن عکاسان خانه تئاتر و برنده سه دوره جایزه عکاس برتر از جشن‌های پیشین این انجمن، به عنوان مشاور در بخش عکس، هیأت داوران را همراهی خواهد کرد.
گفتنی است هشتمین مسابقه مطبوعاتی سالانه انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر به صورت تخصصی در حوزه تئاتر و در بخش‌های نقد، گزارش، گفت‌وگو، یادداشت، مقاله، ترجمه و عکس برگزار و از برگزیدگان طی جشنی که در نیمه دوم مرداد ماه هر سال برگزار می‌شود، تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.