در حال بارگذاری ...

کارگردان و نورپرداز ایتالیایی مهمان اداره تئاتر شد

مارکو دامیکو، کارگردان تلویزیونی و نورپرداز تئاتر در شهر میلان ایتالیا از نمایش "مجلس برادرکشی" دیدن کرد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی گروه تئاتر مانی‌، این هنرمند تئاتر ایتالیا به همراه همسر ایرانی اش آرام قاسمی در اداره تئاتر به تماشای تمرین نمایش مجلس برادرکشی نشست و در پایان با بیان این ‌که با شاهنامه فردوسی آشنایی دارد، این نمایش را بسیارتاثیرگذار عنوان کرده و پیشنهاداتی نیز برای نورپردازی آن به گروه ارائه داد.
مجلس برادرکشی که قرار است در جشنواره نمایش‌های آیینی ـ سنتی امسال اجرا شود نوشته تقی همتی‌نیا و سیروس همتی است که بهزاد صدیقی و علی یعقوب‌زاده نیز به عنوان مشاور متن در پرداخت داستان فریدون و سه پسرش با گروه همراه بوده‌اند.
این نمایش با کارگردانی سیروس همتی و با همراهی داوود فتحعلی‌بیگی به عنوان استاد مشاور کارگردان و طراحی صحنه شهرام کرمی و لیلا نوری‌، دستیاری و برنامه‌ریزی مونا گلپایگانی در حال حاضر در اداره تئاتر آخرین مراخل تمرین را سپری می‌کند.
بازیگران این نمایش به ترتیب حروف الفبا شیرین امامی‌، محمد بخش‌زاده‌، مجید رحمتی‌، فاطمه حیدری، مرجان صادقی‌، ساقی عقیلی‌، محسن میرزاعلی و سیروس همتی هستند.
در بخش موسیقی و آوا نیز محسن میرزاعلی‌، محید رحمتی و دیگر اعضا گروه حضور دارند.
مرتضی اتابکی طراح‌ پوستر‌، ر‌ضا موسوی عکاس‌، مریم نوری منشی صحنه‌، محمد بخش‌زاده مدیر صحنه‌، مسعود انعامی و مهتا پناهی ساخت و اجرای صحنه را برعهده دارند.‌