در حال بارگذاری ...

نمایش «قضات» از پنجم بهمن در بوتیک تئاتر ایران روی صحنه می‌رود

نمایش «قضات» به طراحی، نویسندگی و کارگردانی سجاد حسین‌پور و تهیه‌کنندگی سامان شمس از ۵ بهمن در بوتیک تئاتر ایران روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر، «قضات» نمایشی جدید از سجاد حسین‌پور پس از اجرای موفق نمایش «اعترافات ذهنی محبوس در فضایی دو در یک» است که با ایده‌ای جدید و محیطی اجرا می‌شود. در این نمایش، مخاطب در جریان اجرا قرار دارد و با قدم زدن نمایش را دنبال می‌کند.

اجرای «قضات» محدودیت سنی دارد و به دلیل فضای دلهره‌آور نمایش و تعامل مخاطب در اجرا، رده سنی ۱۵ سال به بالا به عنوان مخاطبان نمایش درنظر گرفته شده‌ است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «دادسرایی در آتش‌سوزی دچار سانحه می‌شود و مخاطب همراه با بازپرس در این مکان به پرونده‌های باقی‌مانده در بایگانی رسیدگی می‌کنند.»

سامان شمس (تهیه‌کننده) و امیر عباسی (مجری طرح) این نمایش هستند.

«قضات» از پنجم بهمن، هرشب ساعت ۱۹ در بوتیک تئاتر ایران (سالن شماره ۴ شهرزاد) به نشانی خیابان نوفل لوشاتو، پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.




مطالب مرتبط

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت میزبان سه نمایش متفاوت است؛ نمایش‌های «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»، نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» و نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» در این مجموعه روی صحنه می‌روند.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران