در حال بارگذاری ...
با نقش‌آفرینی بازیگر نامزد اسکار 2023

نمایش «اتوبوسی به نام هوس» رکورد شکست

اجرای تازه‌ «اتوبوسی به نام هوس» با کارگردانی ربکا فرکنال و بازی پل مسکال در وست‌اند (لندن) رکورد شکست.

به گزارش ایران تئاتر، پیش‌فروش بلیت‌های اجرای «اتوبوسی به نام هوس» ظرف دو ساعت تمام شد. با این رکورد فروش، «اتوبوسی به نام هوس» به سریع‌ترین نمایش سالن تئاتر اِمبَسِدور تبدیل شد که ظرف دو ساعت تمام بلیت‌هایش به فروش رفت. این رکورد برای کمپانی شریک سالن تئاتر امبسدور، «ای تی جی پروداکشنز» هم ثبت شد.

«اتوبوسی به نام هوس» اثر تنسی ویلیامز، داستان دو خواهر در نیو ارولئان را روایت می‌کند. بلانش دوبوا پس از از دست دادن خانه خود از شهر کوچک بل ریو، در می‌سی‌سی‌پی ، به محله‌ای فرانسوی در نیواورلئان سفر می‌کند تا با خواهر کوچکترش استلا و همسر او استنلی کوالسکی زندگی کند.

بلانش در دهه 30 زندگی خود است و پولی ندارد، او فقط خواهرش را دارد. بلانش از خانه کوچک و دو اتاقه استلا ابراز تاسف می‌کند. او استنلی را پر سر و صدا و خشن می‌بیند و سرانجام از او به عنوان فردی پست و عامی نام می‌برد. استنلی به رفتارهای بلانش توجهی ندارد و از حضور او بیزار است.

 در پیش‌نمایش‌ها، «اتوبوسی به نام هوس» توانست واکنش مثبت منتقدان را برانگیزد. پتسی فرن در نقش بلانش، پل مسکال در نقش استنلی، آنجانا واسان در نقش استلا و دواین ولکات در نقش میچ ظاهر شده‌اند.

پل مسکال، امسال برای بازی در  فیلم «افترسان» (Aftersun)، نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد نقش نخست شده است و سال 2022 برای او موفقیت‌آمیز بود. پل مسکال قرار است در «گلادیاتور2» به کارگردانی ریدلی اسکات نقش‌آفرینی کند که حضور در نمایش «اتوبوسی به نام هوس» باعث شد تا فیلمبرداری «گلادیاتور2» به تاخیر بیفتد.

منبع:واتس‌آن‌استیج




مطالب مرتبط

بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود
بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود

یان مک‌کلن، بازیگر مشهور و باسابقه سینما و تئاتر که با بازی در نقش گاندولف در سه گانه «ارباب حلقه ها» به بازیگری مطرح و بنام نزد مخاطبان جهانی تبدیل شد، در نمایش «هنری ششم» در «وست اند» روی صحنه خواهد رفت.

|

نظرات کاربران