در حال بارگذاری ...
(سلام. متاسفانه خبر بد تنظیم شده است؛ به ویژه آغاز متن. تاریخ های هم برابر خورشیدی ندارد. لطفا اصلاح فرمایید) به مدت یازده هفته

بازگشت بانی و کلاید به وست اند

نمایش موزیکال «بانی و کلاید» در سالن تئاتر گاریک در وست اند، شهر لندن در ماه مارس اجرا می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش موزیکال «بانی وکلاید» به کارگردانی فرانک وایلدهورن سال گذشته میلادی مدت کوتاهی در سالن هنرهای لندن در ماه آوریل و ژوئیه اجرا شد. «بانی و کلاید» مدت یازده هفته در سالن تئاتر گاریک از  چهارم ماه مارس امسال روی صحنه خواهد رفت.

نمایش‌نامه نامزد تونی توسط ایوان منچل، فرانک وایلدهورن و دان بلک نوشته شده است.داستان «بانی و کلاید» درباره دو یاغی است که در سراسر کشور به ولگردی و قانونی شکنی می پردازند  و به شهرت می رسند.

سال 1967 آرتور پن فیلم «بانی و کلاید» را براساس ماجرای واقعی این زوج بانک‌زن به‌نام‌های بانی پارکر و کلاید بارو که در سال‌های ۱۹۳۰ توجه رسانه‌ها را به‌خود جلب کرده‌بودند، در هالیوود ساخت. نقش کلاید را وارن بیتی و نقش بانی را فی داناوی بازی کرد.این فیلم برنده دو جایزه اسکار شد.


این نمایش موزیکال برای اولین بار در برادوی با بازی جرمی جردن در نقش کلاید اجرا شد. فرانسیس مایلی مک کان و جردن لوک گیج نقش بانی و کلاید را در وست اند ایفا می‌کنند.

منبع:واتس‌آن‌استیج




مطالب مرتبط

بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود
بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود

یان مک‌کلن، بازیگر مشهور و باسابقه سینما و تئاتر که با بازی در نقش گاندولف در سه گانه «ارباب حلقه ها» به بازیگری مطرح و بنام نزد مخاطبان جهانی تبدیل شد، در نمایش «هنری ششم» در «وست اند» روی صحنه خواهد رفت.

|

نظرات کاربران