در حال بارگذاری ...

فراخوان اجرا در تماشاخانه اهورا

تماشاخانه اهورا میزبان گروه‌های تئاتری و متقاضیان اجرا صحنه‌ای و نمایشنامه‌خوانی است.

به گزارش ایران تئاتر، تماشاخانه اهورا با تغییراتی عمده در سالن انتظار و افزودن یک اتاق گریم جدید، آماده‌ همکاری و عقد قرارداد به صورت کف و درصدی با گروه‌های تئاتری برای اجرای صحنه‌ای و نمایشنامه‌خوانی است. 

متقاضیانی که برای سال ۱۴۰۱ نمایش آماده اجرا دارند، از طرف مدیریت سالن حمایت خواهند شد. علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان بهمن تقاضای اجرای خود را به دفتر این تماشاخانه ارائه کنند.

۱۱ متر عمق، ۸ متر عرض، ۶ متر ارتفاع، ۱۱۲ صندلی، ورودی و خروجی مستقل، اتاق‌های گریم و لباس مجزا برای خانم‌ها و آقایان، سالن انتظار بزرگ، انبار و محل دپوی وسایل، گرمایش و سرمایش مناسب، اتاق فرمان، پرده ویدئو پروژکشن سه متری، آرشیو لباس، جای پارک مناسب، دسترسی آسان به مترو و ... از امکانات این تماشاخانه است.

تماشاخانه اهورا با مدیریت نادر نادرپور در میدان هفتم تیر، ابتدای خیابان مفتح جنوبی، بین کوچه‌های تور و همراه، مجتمع هنری عرفان (تیتان) قرار گرفته است.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی
نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی

سیدعلی تدین‌صدوقی: نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»، همان‌طور که از نامش به ذهن متبادر می‌شود، خود در ورطه بلبشویی به لحاظ متن و اجرا به‌نوعی سردرگمی و تکرار افتاده است. به دیگر سخن نمی‌توان ...

|

بلیت فروشی «مجنون آن لیلی» آغاز شد

بلیت فروشی «مجنون آن لیلی» آغاز شد

بلیت‌فروشی موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» به کارگردانی و آهنگسازی پیمان خازنی که در تالار حافظ روی صحنه می‌رود، آغاز شد. 

|

نظرات کاربران