در حال بارگذاری ...

نمایش «فقط یک ساعت آرامش» روی صحنه خواهد رفت

نمایش «فقط یک ساعت آرامش» به کارگردانی رضا ‌بهدادنیا که برداشتی آزاد، از نمایشنامه «یک ساعت آرامش» اثر فلورین زلر است که از روز پنچ‌شنبه ۲۰ بهمن روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «فقط یک ساعت آرامش» به نویسندگی سمیرا روشنی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی رضا ‌بهدادنیا از 20 بهمن هر روز ساعت 20:45 در سالن عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.

متن این نمایش برداشتی آزاد، از نمایشنامه «یک ساعت آرامش» اثر فلورین زلر است که رضا بهدادنیا، در این اجرا با خوانش اقتباسی و نگاهی متفاوت (در فرم و محتوا) به این اثر، آن را روی صحنه خواهد برد.

نمایش قصه مردی را روایت می‌کند که در تکاپوی دیدن فلیمی از سینمای هند است اما در این میان اتفاقات و وقایعی رخ می‌دهد که زندگی شخصی و خانوادگی او را تحت تاثیر قرار می دهد.

محمدعلی سلیمان‌تاش، دلیار رسائل، بهادر خسروجردی، فردین ‌رحمان‌پور، شقایق ‌زارعی، نسیم ‌حقیقت و امیرحسین ‌آقایی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

از دیگر عوامل نمایش می‌توان به فرشاد ‌نصیری (طراح نور)، فرزاد ‌هدایت ‌نوری، ترانه دمساز (طراحان صحنه و لباس)، مهتاب ‌حسنی (طراح گریم)، صادق حسینی (طراح پوستر و گرافیست)،  پارسا ‌خسروی (موسیقی)، آرش ‌نوری (مدیر صحنه)، رضا ‌امیررضایی، ناهید دربان، جواد امین پور (دستیاران صحنه و لباس)، معصومه ‌پورنورام (دستیار کارگردان و مجری نور)، ٰمصطفی یگانه راد (منشی صحنه)، حامد ‌هادیان (دستیار گریم)، حجت ‌حاج ‌عبداللهی (ساخت تیزر)، اردلان ‌آشناگر (عکاس)، ٰ ندا ‌کاوندی، آتنا تندرو (مدیر روابط عمومی و تبلیغات) اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای تماشای این اثر و دریافت بلیت نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سوران احمدی، کارگردان نمایش «سیزن سه»

تئاتر شقاوت؛ نیشتری که برای سلامتی جامعه لازم است
گفت‌وگو با سوران احمدی، کارگردان نمایش «سیزن سه»

تئاتر شقاوت؛ نیشتری که برای سلامتی جامعه لازم است

سوران احمدی، کارگردان نمایش «سیزن سه» براین باور است که تئاتر به ویژه تئاتر شقاوت، مانند نیشتر پزشکی است که درد دارد اما برای سلامتی، شادابی و حال خوب لازم است.

|

«مافیای روباه‌ها» تمدید شد

«مافیای روباه‌ها» تمدید شد

نمایش «مافیای روباه‌ها» به کارگردانی امید بنکدار که در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه است، به مدت ۱۰ شب دیگر تمدید شد.

|

نظرات کاربران