در حال بارگذاری ...
برادوی پذیرای رؤیاپردازان می‌شود

فیلم برنده اسکار «لالالند» تبدیل به نمایش شد

نمایش «لالالند»، بر اساس متنی اقتباسی از فیلم معروف دیمین شزل که پیش‌تر برنده شش‌ اسکار شده، در برادوی روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، اقتباس صحنه‌ای از فیلم موزیکال «لالالند» ساخته دیمین شزل با بازی رایان گاسلینگ و اما استون به‌زودی در برادوی اجرا می‌شود.
داستان درباره زوج عاشقی است که رویاهای خود را در شهر لس‌آنجلس پی می‌گیرند. کمپانی لاینزگیت و مارک پلت به عنوان تهیه‌کننده این اثر اعلام کردند که برتلت شِر، کارگردان تئاتر برنده جایزه تونی، نمایش موزیکال «لالالند» را روی صحنه می‌برد. نمایشنامه اقتباسی را ایاد اختر و متیو دکر نوشته‌اند.

همچنین موسیقی این نمایش را جاستین هورویتز برنده دو جایزه اسکار می‌سازد و اشعار این اثر، سروده ترانه‌سرایان برنده اسکار و جایزه تونی بنجی پاسک و جاستین پل است. فیلم موزیکال «لالالند» با بازی استون در نقش یک هنرپیشه تازه‌کار و گاسلینگ در نقش پیانیست جاز، برنده شش جایزه اسکار در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار شد. 

هنوز تاریخ اجرا، فهرست بازیگران و سالن نمایش موزیکال «لالالند» مشخص نشده است.

منبع:یاهو اینترتینمنت




مطالب مرتبط

با «نمایش مادر»

جسیکا لنگ به برادوی می‌رود
با «نمایش مادر»

جسیکا لنگ به برادوی می‌رود

جسیکا لنگ، بازیگر برنده جایزه‌های تونی و اسکار که با فیلم «کینگ کونگ» در سال 1976 به شهرت رسید، نقش اصلی «نمایش مادر» را که سال آینده در برادوی نیویورک به صحنه خواهد رفت، بازی می‌کند.

|

((با سلام. فعلا منتشر نشود)) اجراها تا دو سال دیگر ادامه دارد

تور شهربه شهر نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» در آمریکای شمالی
((با سلام. فعلا منتشر نشود)) اجراها تا دو سال دیگر ادامه دارد

تور شهربه شهر نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» در آمریکای شمالی

تور شهر به شهر نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» در شهر شیکاگو و در سالن جیمز ام.ندرلندر روز دهم سپتامبر(19 آذر ماه ) آغاز شد و تا اول فوریه (13 بهمن) سال 2025 ادامه خواهد داشت.

|

نظرات کاربران