در حال بارگذاری ...

دومین جشنواره ملی تئاتر روستایی رضوی برگزار می‌شود

دومین جشنواره ملی تئاتر روستایی رضوی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری تحت عنوان «آسمان هشتم» برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، دومین جشنواره ملی تئاتر روستایی رضوی بچه‌های مسجد از دوم الی چهارم اسفندماه سال جاری با حضور و رقابت هفت گروه نمایشی در استان هرمزگان، شهر میناب، روستای کردر رضوی برگزار می‌شود.

روستای کردر رضوی از توابع شهر میناب استان هرمزگان است که به دلیل ارادت خاص اهالی این روستا به امام هشتم (ع) به این نام مشهور شده و قرار است در دومین جشنواره روستایی تئاتر رضوی بچه‌های مسجد، هفت گروه نمایشی از استان‌های مازندران، گلستان، خوزستان، تهران و هرمزگان با یکدیگر به رقابت بپردازند.

این نمایش‌ها از بین آثار تولیدی دفاتر تئاتر بچه‌های مسجد سراسر کشور انتخاب شده که با یکدیگر در بخش‌های نویسندگی، کارگردانی، طراحی صحنه، بازیگری زن و مرد به رقابت می‌پردازند.

جشنواره آسمان هشتم علاوه بر تئاتر در بخش‌های سرود، کتاب‌خوانی، فیلم کوتاه و صنایع‌دستی هم برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری فراخوان اجرای نمایش در تماشاخانه‌های مهر و ماه خود را در راستای اهداف و سیاست‌های خود و به‌منظور انتخاب آثار نمایشی شایسته‌ برای اجرا در سال 1403 از گروه‌ها و کارگردانان فعال، اساتید دانشگاه، دانشجویان تئاتر و جوانان خلاق دعوت کرد.

|

در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید
در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید

فرناز عقیلی، نویسنده و کارگردان رادیوتئاتر «نا» بر این باور است که قصه‌های بزرگ علوی فارغ از دوره نگارش متن به نمایشنامه‌نویس فرصت ساخت شخصیت‌های جدید با چالش‌های جدید می‌دهد.   

|

نظرات کاربران